Brainberry йде у франчайзинг

Понеділок
17.05.2010
По франчайзингу буде розвиватися мережа агенцій, що спеціалізуватимуться на комплексних рішеннях у електронному маркетингу
 

11 травня про рішення розвиватися по франчайзингу оголосилася рекламна Інтернет-агенція Brainberry. Критерієм долучення компанії до мережі є дотичність до електронного маркетингу. Це можуть бути компанії що займаються 3D моделінгом, анімацією, ілюстрацією, дизайном, веб-розробкою, мобільним маркетингом, SEO, SEM, SMM.

"Ринок Інтернету зростає змінюється, пенетрація Інтернету в регіонах, активізуються регіональні клієнти. І це означає, що поступово там з’являється достатньо значний відсоток компаній, з якими можна працювати. Цей ринок втрачати не хочеться, а працювати власними силами у регіонах достатньо важко. Тому ми вирішили розширити мережу, послуговуючись франчайзингом. Адже в різних містах країни працюють достатньо сильні компанії, але яким іноді бракує деяких знань, деякого досвіду, а іноді правильного бізнес-планування. Ми можемо їм в цьому допомогти, дати свій бренд, який вже достатньо відомий на українському ринку. Ми вже протягом трьох років займаємо лідируючі позиції, відповідно нас знають, ми маємо багато достатньо значних клієнтів", - розказав представник компанії Brainberry Роман Гавриш.

Першою компанією, що долучилась до мережі в рамках цієї програми є компанія Forforce з Дніпропетровська, раніше відома як Workrocks і Unique Atmosphere. Наразі компанії шукає партнерів в інших містах країни - найперше у великих містах-мільйонниках, але крім того й будь-яких інших куточках країни.

"Нашими задачами на сьогодні є надання клієнтів більш широкого спектру послуг, які б покривали всі їх потреби. Це не лише інтернет, розробка сайтів, банернареклама чи контекстна реклама. Це також мобільна реклама й усілякі інноваційні технологічні рішення. Серед наших стратегічних планів це найперший, другим на сьогодні є саме розвиток мережі в регіонах. Крім того, через франчайзинг ми збільшуємо вартість нашого бренду, що позитивно впливає на наших клієнтів і є сприятливим для наших майбутніх франчайзі", - впевнений Роман Гавриш.


найчайтіше читане

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові

Досвід мільйонера /11.09.2012

Олександр Меламуд, співвласник ТРЦ Dream Town, ФЦ Акваріум, мережі ресторанів Шахерезада, магазинів Lee Cooper Jeans, колишній співвласник Альфа-нафта та ТРЦ Глобус ділиться секретами свого успіху, життєвою позицією та планами на майбутнє

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Як написати лист про зниження вартості оренди? /28.03.2020

Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди

Українці відкривають магазини «Жабка» /19.04.2023

Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).