Вперше за останні роки столичний ринок вендинга знизився на третину. Кажуть, що причиною цього є відсутність привабливих місць для розміщення нового обладнання, а також ріст орендних ставок, що зробило покупку автоматів не привабливою інвестицією. Для збільшення своїх доходів спеціалізовані компанії почали активно пропонувати техніку в оренду, та давати наголос на сервіс.
В 2006 році в столиці працювало 3,5 тис. автоматів. В 2007 р. було продано близько 1,6 нових автоматів, а загальна їх кількість досягла 5 тис.
Продаж автоматів для продажу штучних товарів (вода, соки, снеки, бутерброди, DVD), за словами комерційного директора Vending Company Наталії Воротинцьової залишилися практично на минулорічному рівні. Відсутність зростання інтересу до таких автоматів, експерти пов’язують з відносно не великими заробітками на продажі такої продукції. Для прикладу при вартості обладнання для приготовлення гарячих напоїв в 3,5 тис. євро, його рентабельність складає 200-300%, тобі як автомат для продажу снеків обходиться в 4,5 тис. євро при рентабельності 30–100%.
Проте тенденція падіння об’ємів реалізації вендингових автоматів спостерігається лише в столиці, тоді як в регіонах активно зростає.
За матеріалами "Деловая Столица"
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...