У Putevka Club - перші агенції

П'ятниця
19.03.2010
Франчайзингові офіси Putevka Club незабаром запрацюють в Харкові та Луганську
 

Протягом місяця туристична агенція "PUTEVKA CLUB" відкриє два франчайзингових офіси в Харкові та Луганську. Про це редакції порталу Franchising.ua повідомила менеджер з розвитку мережі компанії Ірина Ткачик. Закінчуються підготовчі роботи і в "PUTEVKA CLUB" з'являться перші франчайзингові агенції. Також у Харкові працює власний офіс. Рішення про розвиток мережі по франчайзингу було ухвалене минулого року.

"Ми орієнтовані на всю Україну - в будь-якому місті-мільйоннику і містах поменше можуть працювати франчайзингові офіси "PUTEVKA CLUB". Для нас головне - порядність партнера, його бажання працювати і розвиватися. Щоб він дотримувався так званої "культури мережі"- як у взаємовідносинах з нами та іншими нашими партнерами, так і з клієнтами", - розповіла Ірина Ткачик.

Агенції "PUTEVKA CLUB" пропонують своїм клієнтам відпочинок та оздоровлення від "економ" до "VIP" в пансіонатах і санаторіях Харківської області, Криму, Приазов'ї, Карпат, організовують відпочинок на популярних курортах Туреччини, Єгипту, Греції, Болгарії, Хорватії, Чорногорії та інших країн. Агенції надають широкий вибір екскурсійних програм по Україні, Росії, європейських країнах. У переліку послуг агенцій мережі - круїзи, весільні подорожі та корпоративні заходи, відпочинок для дітей у дитячих оздоровчих таборах в Україні та закордоном, а також їх участь в освітніх програмах європейських країн.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності