Віконда планує ще 150 салонів

Середа
10.03.2010
Стрімкий розвиток мережі в 2009-му дає підстави амбітним планам на цей рік
 

Мережа Віконди досягла вже цифри в 125 фірмових франчайзингових салонів і охоплює 22 регіони України. Досягти такого значної кількості допоміг минулий рік - протягом якого було відкрито 98 салонів Віконда. Компанія не збирається зупинятися на досягнутому і запланувала в 2010 році приріст у 150 фірмових салонів, щоб на кінець року досягнути позначки 275.

"Безумовно, найбільше зростання мережі нам показали сезонні для нас місяці, а особливо - серпень, вересень, жовтень, листопад. Кількість відкриттів на місяць доходило до 15. Найбільш покриті регіони - центральний і південний. У другій половині року активізувався Західний регіон, поряд з розвитком філіальної та дилерської мереж у західних областях України. За підсумками року в Західній Україні, де наша присутність ще не так давно була незначною, було відкрито 7 фірмових салонів, що, звичайно, є гарним результатом.

У цьому році наша мережа буде розвиватися ще швидше, ніж у минулому. Ми плануємо відкриття фірмових салонів по всій території України, оскільки маємо розвинену мережу філій і систему логістики. Думаю, центральні регіони будуть розвиватися активніше, але західний регіон також набирає обертів, і 2010 рік це покаже", - впевнений керівник відділу розвитку компанії "Віконда" Михайлов Денис.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності