RuckZuck опановує Литву та Угорщину

Середа
03.03.2010
До переліку фірмових салонів RuckZuck приєдналися ще три - в Угорщині та Литві
 

Компанія RuckZuck продовжує реалізувати план охоплення мережею ринки країн Центральної та Східної Європи. У лютому до переліку франчайзингових магазинів в Німеччині, Польщі, Україні Латвії, Білорусії, Росії, Румунії долучилися ще фірмові салони в Фертоді та Байї в Угорщині та Ковні в Литві.

Магазин RuckZuck в Литві почав роботу в першій половині лютого. Крім того, навесні планується також відкрити другу точку - у Вільнюсі. В свою чергу в Угорщині, враховуючи нові відкриття, тепер працює вже одинадцять магазинів. На початку березня відкриються ще два салони в угорських містах Мако та Сегед.

В Україні франчайзингова мережа RuckZuck нараховує вже 10 фірмових салонів, які працюють у Києві, Львові, Тернополі, Івано-Франківську, Рівному, Луцьку, Миколаєві, Кривому Розі та Білій Церкві.

RuckZuck - це мережа фірмових салонів, родом з Німеччини, які пропонують великий асортимент панельних підлог (ламінованих і дерев'яних), міжкімнатних дверей та дверних коробок, а також оздоблювальних матеріалів.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Про ситуацію продажу франшиз мережі OS.9 /03.04.2024

Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові