На початку лютого Мережею Магазинів Горящих Путівок був організований Перший Конгрес Директорів офісів Мережі. Він відбувся в єгипетському місті Хургада в готелі Intercontinental. Темою Конгресу стали організаційні трансформації в Мережі Магазинів Горящих Путівок.
На засіданні Конгресу обговорювалися питання, що стосуються актуальних проблем модернізації роботи туристичних компаній, що входять до Мережі Магазинів Гарячих Путівок. Розглядалося вироблення нових підходів до якісного обслуговування туристів, розвитку бренду, перспективи впровадження технологій в новому сезоні. У процесі засідання обговорювалося також безліч актуальних питань щодо діяльності туристичних компаній в сучасних економічних умовах.
"Цей Конгрес дав можливість обговорити безліч внутрішніх моментів, які стосуються покращення роботи мережі, а також зміни, яких можна чекати. Це будуть і різноманітні ексклюзивні програми від операторів, створення call-центру, поліпшення нашого сайту. Наша політика зараз спрямована на те, щоб залучити якомога більше туристів, і зокрема, в регіональні представництва - в цьому полягає головне завдання центрального офісу зараз. Все це, безумовно, зміни тільки в кращу сторону, вони спрямовані на те, щоб учасники мережі відчували себе як можна комфортніше. Але при цьому зміни ніяк не позначаться на вартості нашої франшизи", - розповіла директор центрального офісу Мережі Магазинів Гарячих Путівок в Україні Альона Філіпенко.
У Конгресі взяли участь директори провідних туристичних агентств, що працюють під брендом Мережі Магазинів Гарячих Путівок, Генеральний ММГП (РФ) Агафонов С. Ю., Директор Центрального офісу ММГП (Україна) Філіпенко А.В., представник ІГ "Російські фонди "в Україні Сіренко В.І., директор з реклами та просування бренду (РФ) Ткач М.М., заступник Генерального директора по роботі з клієнтами Тамазін М.В., начальник відділу маркетингу туроператора "Анекс Тур" (Україна) Абдураїмов Елвіс.
читати статті

Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
Чому CSD Health Care обрала інструмент франшизи та хто ідеальний франчайзі?
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?