Туристична компанія "Феєрія" пропонує франчайзинг вже близько півтора року, але активно почала розвивати франчайзингову мережу туристичних агенцій "Феєрія мандрів" у вересні минулого року. На сьогоднішній день мережа об’єднує вже більше десяти туристичних агенцій, що працюють в таких містах, як Дніпропетровськ, Одеса, Донецьк, Кіровоград тощо. В планах компанії на цей рік подальший розвиток мережі, але при цьому "Феєрія" концентрується на якісному відборі майбутніх партнерів-франчайзі.
"Для нас найперше - це якість. Ми продаємо лише свій продукт - ті тури, що розроблені безпосередньо нашою компанією. Крім того, "Феєрія" - це знаний бренд не лише в туристичній галузі: це телепрограма, це таксі, а також у найближчому майбутньому - салони краси. Ми не ставимо собі цілі по кількості приєднаних агенцій. Найголовніше умовою вступу до мережі є те, щоб партнер працював якісно, професійно, підтримуючи імідж компанії та бренд "Феєрія", - розказав директор туристичної фірми "Феєрія" Ігор Захаренко.
Найближчим часом до франчайзингової мережі "Феєрія мандрів" приєднаються ще дві нові агенції - у Севастополі та Харкові. Компанія зараз розглядає пропозиції не лише з обласних центрів, але й міст поменше.
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Одна з найвідоміших франчайзингових компаній в Україні поділилася своїм досвідом. Докладно розповів директор роздрібної мережі Slanovskiy Руслан Гушила.
Якщо задумались над питанням «А для чого мені аналітика?», ось декілька метрик, які допоможуть зрозуміти навіщо вам це потрібно.
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?