Феєрія мандрів наголошує на якості

Четвер
28.01.2010
Компанія зараз не ставить за мету стрімкий ріст франчайзингової мережі, зосереджуючись на відборі партнерів, що якісно обслуговуватимуть клієнта
 

Туристична компанія "Феєрія" пропонує франчайзинг вже близько півтора року, але активно почала розвивати франчайзингову мережу туристичних агенцій "Феєрія мандрів" у вересні минулого року. На сьогоднішній день мережа об’єднує вже більше десяти туристичних агенцій, що працюють в таких містах, як Дніпропетровськ, Одеса, Донецьк, Кіровоград тощо. В планах компанії на цей рік подальший розвиток мережі, але при цьому "Феєрія" концентрується на якісному відборі майбутніх партнерів-франчайзі.

"Для нас найперше - це якість. Ми продаємо лише свій продукт - ті тури, що розроблені безпосередньо нашою компанією. Крім того, "Феєрія" - це знаний бренд не лише в туристичній галузі: це телепрограма, це таксі, а також у найближчому майбутньому - салони краси. Ми не ставимо собі цілі по кількості приєднаних агенцій. Найголовніше умовою вступу до мережі є те, щоб партнер працював якісно, професійно, підтримуючи імідж компанії та бренд "Феєрія", - розказав директор туристичної фірми "Феєрія" Ігор Захаренко.

Найближчим часом до франчайзингової мережі "Феєрія мандрів" приєднаються ще дві нові агенції - у Севастополі та Харкові. Компанія зараз розглядає пропозиції не лише з обласних центрів, але й міст поменше.


найчайтіше читане

Форнетті допоможе з фінансуванням /12.03.2013

Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Успішний досвід Slanovskiy /14.02.2014

Одна з найвідоміших франчайзингових компаній в Україні поділилася своїм досвідом. Докладно розповів директор роздрібної мережі Slanovskiy Руслан Гушила.

Навіщо аналітика ринку франчайзингу? /05.01.2024

Якщо задумались над питанням «А для чого мені аналітика?», ось декілька метрик, які допоможуть зрозуміти навіщо вам це потрібно.

Про ситуацію продажу франшиз мережі OS.9 /03.04.2024

Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.