Компанія AMF, що розвиває мережу меблевих магазинів Mebelini, збирається ввести цього року новий формат фірмових магазинів, площа яких складатиме до 1000 кв.м. Як пояснив порталу Franchising.ua начальник відділу "форматні магазини" Компанії AMF Вадим Ягодка, це обумовлено розширенням асортименту товарів та розвитком нових напрямків діяльності. Тепер у Mebelini представлятимуться готові інтер’єрні рішення, для того щоб клієнт, відвідуючи магазин, міг легко уявити, як все це виглядатиме у нього вдома. Крім того, асортимент магазинів нового формату поповниться різноманітними аксесуарами для створення домашнього затишку.
"У 2010 році AMF сконцентрується на розвитку нового напрямку - готових інтер'єрних рішень і модульних систем для житлового сегменту. Меблева франшиза Mebelini стане одним з інструментів просування цього проекту. Саме в Mebelini можливо буде найбільш якісно і повно представити для споживача нові колекції і весь потенціал проекту. Якщо сьогодні Mebelini - це 150-200 кв.м, то в новому форматі магазини будуть до 1000 кв.м, також до асортименту додасться домашній сегмент товарів", - розказав Вадим Ягодка.
На сьогоднішній день працює 17 франчайзингових магазинів Mebelini, один з яких - в Росії у місті Барнаул. Цього року компанія планує відкрити магазини у таких містах, як Донецьк, Дніпропетровськ та Харків, а також у Києві. Перший з них відкриється вже у березні у Дніпропетровську.
читати статті
У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...