П'ятниця
18.12.2009
TUI Ukraine оголошує про початок формування франчайзингової мережі "TUI турагенція - Галопом по Європах"
 

Як повідомлялося раніше, наприкінці серпня міжнародна туристична компанія TUI Travel, яка є офіційним туроператором Євро-2010, і російська інвесткомпанія S-Group придбали 75% турфірми "Вояж-Київ". У результаті керівництвом було заплановано, що мережа турагенцій "Галопом по Європах" в 2010 році буде перейменована в TUI Travel. Тепер під новим корпоративним брендом TUI Ukraine ведеться робота зі створення нових продуктів і каналів збуту. Зараз компанія TUI Ukraine офіційно оголосила про старт формування франчайзингової мережі "TUI турагенція - Галопом по Європах".

"Початок роботи спільного підприємства відкриває нові можливості для українських туристичних агенцій. Своїм партнерам TUI Ukraine зможе запропонувати, в першу чергу, новий продукт і ексклюзивні готелі. Частково робота була розпочата ще в 2009 році, але до літнього сезону-2010 ми зможемо запропонувати розширений асортимент, який буде відповідати найвищим європейським стандартам. Планується впровадження нових бонусних та мотиваційних програм, Інтернет-технологій та багато чого іншого", - розповіла про нововведення в роботі турагенцій компанії Юлія Падей, начальник відділу реклами та маркетингу мережі турагенцій "Галопом по Європах".

Заплановано, що компанія буде і надалі активно розвивати франчайзинг. Всі агенції "Галопом по Європах", що працюють в Україні, будуть реорганізовані в мережу турагенцій TUI. А з грудня 2009 починається фаза активних переговорів з незалежними агенціями - потенційними франчайзі, які хочуть приєднається до мережі TUI.

"Ми як і раніше відкритті до спілкування з тими, хто хоче відкрити турагецію з "нуля". Їм ми зможемо запропонувати "готовий бізнес під ключ". Тим більше, що 2010 рік - ідеальний варіант для старту туристичного бізнесу у партнерстві з компанією TUI. Навесні планується потужна рекламна кампанія із залученням значних фінансових бюджетів, спрямованих на популяризацію міжнародного бренду на території України. Крім роботи під брендом TUI, використання передових технологій компанії, а також якісного туристичного продукту та широкого асортименту турів, ми зможемо запропонувати нашим партнерам вигідні фінансові умови: гнучку схему оплату роялті, підвищену комісійну винагороду тощо. До того ж, до 1 квітня 2010 року будуть діяти спеціальні умови щодо вступу в мережу", - розповіла Юлія Падей.


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля