"Мережа Магазинів Горящих Путівок" - одна з найбільших мереж турагенцій в Україні, яка сьогодні об'єднує на умовах франчайзингу близько 70 офісів на всій території країни. Агенції надають клієнтам туристичні пакети від провідних туроператорів - Тез тур, Туртесс, АНЕКС Тур, Пегас Туристік, Корал Тревел та ін. За підсумками 2009 року оборот агенцій, що входять в мережу, складе близько $70 млн. Однойменна російська мережа сьогодні налічує 320 агенцій в Росії, а також активно розширює свою присутність на ринку Білорусі. Тепер об'єднана "Мережа магазинів горящих путівок" налічує близько 400 франчайзингових офісів.
За словами генерального директора російської "Мережі Магазинів Горящих Путівок" Сергія Агафонова, "об'єднання двох мереж дозволить вибудовувати оптимальну політику відносин з найбільшими туроператорами, з метою пропозиції російським і українським туристам найкращих туристичних продуктів. Крім того, зроблений стратегічний крок для досягнення поставленої мети - збільшити кількість агенцій МГП до 500 до кінця 2010 року".
"Це, можна сказати, певна глобалізація: об'єднання двох мереж, що історично працюють під єдиним брендом, створює відмінну платформу для обміну передовими технологіями турбізнесу, накопиченими кожною з мереж. Планується тільки розвиток, і ми з оптимізмом дивимося в майбутнє. На сьогоднішній день для франчайзі нічого не змінюється - всі умови входу і роботи в мережі залишаються такими ж. Якщо в подальшому і будуть якісь зміни, то вони будуть спрямовані тільки на покращення позицій самих учасників", - прокоментувала порталу Franchising.ua об'єднання мереж директор "Мережі Магазинів Горящих Путівок" в Україні Альона Філіпенко.
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?