Незважаючи на кризу, туристична галузь цього року розвивалася досить активно. Можна відмітити той факт, що кількість українських громадян, що подорожують країнами світу, звичайно, зменшилася - приблизно на 40% - і найчастіше люди або не мають гроші на закордонний відпочинок, або воліють залишити ці кошти на інші речі чи справи. Туристичним компаніям доводилося проводити різноманітні акції зі зменшеною вартістю путівок, вводити нові послуги, що допомагають боротися з сезонністю та протистояти кризовим явищам.
Найактивніше цього року у туристичній галузі розвивалися такі франчайзингові мережі, як "Мережа Магазинів Горящих Путівок", "Мережа Агенцій Соната", "Мережа Агенцій Горящих Путівок", "Галопом по Європах", "Поїхали з нами".
Зараз спостерігається тенденція переформатування маленьких локальних туристичних агенцій і їх приєднання до великих розкручених мереж. Найчастіше до франчайзингових мереж приєднуються не новостворені туристичні агенції, а ті, що вже певний час існували на ринку та працювали у своєму місті. Переважно це відбувається на умовах франчайзингової співпраці, бо у період кризи маленьким агенціям легше триматися сильних гравців ринку, які знають, як можна зараз вижити, як правильніше вести бізнес за економічних умов, що склалися в країні.
Інші туристичні компанії, що присутні на українському ринку і мережі активно яких розвиваються по франчайзингу, позиціонують себе інакше, продаючи ексклюзивні тури і орієнтуючись на більш заможного чи принаймні середнього покупця. Саме тому їх офіси розташовуються переважно в містах-мільйонниках та інших великих містах країни. І представництва в обласних центрах фактично обслуговують клієнтів зі всього регіону. Для того, щоб підтримувати зацікавленість споживачів, вони вводять додаткові послуги такі, як: оформлення віз, працевлаштування та стажування за кордоном тощо.
Ринок українських великих міст вже досить насичений офісами мереж різних компаній: як франчайзингових, так і ні, як всеукраїнських, так і місцевих. Зовсім інша ситуація у менших містах. Можна прогнозувати, що після заповнення ринку найбільших міст, мережі підуть до маленьких. Які заходи будуть прийматися та які формати розроблюватися для успішної роботи на таких ринках, подивимося у найближчому майбутньому.
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?