Вівторок
03.11.2009
Франчайзингова мережа компанії "Галопом по Европах" розширюється швидкими темпами
 

Мережа турагенцій "Галопом по Європах" налічує вже 60 офісів у 33 регіонах країни. Лише за період осені до мережі приєдналося 5 франчайзингових офісів - 2 в Києві, один з яких відкрився 24 жовтня у ТЦ "Dream Town", та 2 у регіонах: у Донецьку та у Харкові. Крім того запрацював також один власний офіс у столиці.

Компанія "Вояж-Київ", що розвиває франчайзингову мережу "Галопом по Європах", планує, що у Києві будуть функціонувати 25 офісів мережі.

"Незабаром будуть оголошені нові умови франчайзингу. Вони також будуть лояльними відносно офісів мережі, які вже існують, і для тих, хто планує вступити в мережу "Галопом по Европах", - розповіла начальник відділу реклами та маркетингу компанії "Вояж-Київ" Юлія Падей. - "Крім того на даному етапі в компанії також багато змін і нововведень, про які буде відомо вже наступного року".

Нагадаємо, що в кінці серпня TUI Travel, що є офіційним туроператором Євро-2010, і російська інвесткомпанія S-Group придбали 75% турфірми "Вояж-Київ". У результаті цього мережа турагенцій "Галопом по Європах" у 2010 році буде перейменована у TUI Travel.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності