Знайка шукає не бізнес-партнерів

Понеділок
12.10.2009
Магазини іграшок для розвитку Знайка відкривають "партнери по духу"
 

Стратегія компанії полягає в тому, щоб франчайзі був в першу чергу "партнером по духу" і розділяв захопленість цією ідеєю і цією справою. "Ми спеціально самі не шукаємо партнерів в інших містах, ми націлені на те, аби нас шукали. Ті люди, які займалися зі своїми дітьми, яким ця тема дуже цікава, які готові декілька років "вкалувати", працювати практично лише за духовний інтерес – ось це наші люди, з такими ми готові працювати, на відміну від тих, в яких просто є зайві пару тисяч або квадратні метри, – з такими ми навіть розмови не ведемо", - розповіла керівник проекту Світлана Єрмак.

Компанія працює на українському ринку вже вісім років, перший франчайзинговий магазин був відкритий в 2008 році в Кривому Розі. Мережа магазинів "Знайка" зараз налічує 8 магазинів у Києві, Львові, Луцьку, Миколаєві і Кривому Розі, з яких чотири – в регіонах – франчайзингові. У Києві працюють лише власні магазини компанії, останній відкрився в серпні цього року.

"Унікальність нашої концепції – в позиціонуванні. Це не магазин подарунків для чужих дітей, як звичайні магазини іграшок, в нас – дуже серйозний підбір асортименту, орієнтованого саме на розвиток дитини, дуже серйозний підхід до навчання нашого персоналу – це педагоги-психологи", - пояснила Світлана Єрмак. Завдання консультантів в магазинах "Знайка" – не продати, а дати рекомендації з вибору іграшки - з врахуванням віку дитини, індивідуальних особливостей розвитку базових навичок і потреби в розвитку певних навиків в даний період.

Франчайзі отримує ексклюзивне право на відкриття магазинів в певному місті. Для магазина потрібна торговельна площа від 40 до 100 кв.м з передбаченою "ігровою зоною".


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності