Вівторок
13.10.2009
До кінця 2010 року планується відкрити франчайзингові представництва у всіх обласних центрах
 

Продукт, що пропонується компанією для франчайзи, – це вологі серветки для очищення скла автомобілів, створені за допомогою нанотехнологій. Компанія працює на українському ринку з 2007 року, в травні цього року було прийнято рішення розвиватися по франчайзингу. На даний момент працюють власне представництво компанії в Києві і франчайзингове у Львові, зараз ведуться переговори про відкриття франчайзингового представництва в Чернівцях.

"У нас в планах – до кінця 2009 року – охопити всю територію України і відкрити в кожному обласному центрі нашої країни франчайзингове представництво", - розповіла представник компанії Галина Галацан.

Продукція NANO-X виробляється в Німеччині, де за такою ж схемою працюють партнери-франчайзі компанії. Франчайзі, за яким закріплена територія певного регіону, купує партію товару у розмірі 3.000 штук. Для цього необхідно від $5.000. Компанія навчає веденню такої діяльності і пропонує для свого партнера понижену закупівельну ціну. Паушальний внесок і роялті в системі відсутні.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується