Нові формати SELA вже в Україні

Четвер
08.10.2009
Працюють магазини форматів SELA Kids і SELA Mini
 

Як повідомлялося раніше, Корпорація SELA збиралася вивести на ринок нові формати магазинів SELA Kids, SELA Light і SELA Mini. На сьогоднішній день формат SELA Kids представлений двома магазинами у Вінниці, формат SELA Mini – п’ятьма магазинами в різних містах країни. SELA планує і надалі активно розвивати по франчайзингу ці формати на українському ринку.

Зараз магазини SELA успішно працюють в Україні, оскільки є одними з найбільш оптимальних в співвідношенні ціна-якість товару. Впровадження нових форматів магазинів є актуальною пропозицією для залучення потенційних партнерів. Нові проекти цікаві у зв'язку зі зменшенням інвестицій у відкриття магазина. Вибір формату магазина – право франчайзі.

"Ми готові до відкриття магазина будь-якого формату в найкоротші терміни. Цьому сприяють мінімальні вимоги до ремонту приміщення, запас торговельного устаткування, розроблені і перевірені технології для запуску торговельної точки. Все це дозволяє відкрити магазин SELA за 2-3 тижні", - розповів директор Департаменту розвитку представництва Корпорації SELA у Україні Володимир Бєляков.

У 2009 відкрилося 12 магазинів SELA різного формату, що дозволило розширити мережу SELA у Україні до 68 магазинів в 45 містах.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти