Понеділок
14.09.2009
Мережа зоомагазинів Zooлогія поповнюється трьома новими магазинами
 

На початку вересня відкрилися нові магазини Zooлогія в Дніпропетровську в торговельному центрі "Міріада" і в Запоріжжі в торговельному центрі "Амстор". Таким чином мережа Zooлогії в Україні налічує вже 29 магазинів, з яких 5 власних і 24 франчайзингових. Найближчим часом відкриється ще один магазин в Дніпропетровську. Крім того у вересні відбудеться День відкритих дверей, що проводить Союз Зооіндустрії України, який власне і займається розвитком торговельної мережі Zooлогія.

Мережа магазинів представлена у всіх містах-мільйонниках, окрім Одеси. У багатьох містах відкрито декілька магазинів Zooлогія. Політика компанії спрямована на те, щоб відкривати в кожному місті не лише зоомагазини, але також і веткліники.

"Ми працюємо за ліцензійним договором з неюридичними особами і за допомогою участі в Зооасоціації з юридичними особами. Тобто юридична особа вступає в асоціацію "Союз Зооіндустрії України" і таким чином отримує право брати участь в проекті "Мережа магазинів Zooлогія", - розповіла керівник розвитку мережі зоомагазинів Zooлогія Катерина Барбуль.

Zooлогія спрямована на преміум сегмент споживачів, хоча товари для покупців середнього достатку в зоомагазинах також представлені. В асортименті магазинів мережі Zooлогія ветпрепарати, косметика для тварин, іграшки і аксесуари, клітки. Zooлогія позиціонує себе як мережу зоомагазинів з широким асортиментом не лише зоотоварів, але і наявністю великої кількості тварин.

Мережа магазинів представлена трьома форматами. "Zooлогія" - це зоомагазини із стандартним асортиментом площею від 100 кв.м, "Zooлогія mini" - від 50 до 100 кв.м, "Aqua Zooлогія" – це аквагалерея. Для відкриття зоомагазину франчайзі знадобиться як мінімум $10,000. Вартість франшизи складає $1,000.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію