Сеть Агентств Горящих Путевок зростає, не зважаючи на кризу

П'ятниця
11.09.2009
Близько 10 нових партнерів з’явилося в "Сети Агентств Горящих Путевок" цього року
 

Мережа компанії налічує зараз близько 100 агенцій в 46 містах України. На сьогоднішній день "Сеть Агентств Горящих Путевок" має по 2 представництва в Молдові та Білорусі, причому в Білорусі зараз ведуться переговори про відкриття ще 2-3 агенцій.

Компанією в листопаді минулого року була прийнята антикризова політика, яка робить акцент на просуванні продуктів і агенцій мережі. "У кризовий період туристичні агенції почали звертатися до нас ще частіше. Тому що, коли криза, хочеться триматися сильних, тих, хто знає, як вижити. І зараз продовжуються ці запити: як мінімум близько 10 дзвінків на тиждень ми маємо", - розповів директор "Сети Агентств Горящих Путевок" Равіль Хамітов.

Пріоритетними регіонами для розвитку "Сети Агентств Горящих Путевок" зараз є Дніпропетровська область, Одеська, Донецька, південні області країни, можливі відкриття ще на Заході і також в Києві.

З кожною турагенцією, яке хоче приєднатися до "Сети Агентств Горящих Путевок", компанія індивідуально обговорює умови співпраці.

"Крім того, що люди отримують нашу технологію роботи, певні комерційні умови, вони отримують також маркетингову, правову, аудиторську підтримку, корпоративні стандарти, рекламу тощо. А емоційно вони ще отримують наш характер – це драйв, це енергія, дуже швидка реакція і азарт, з яким все робиться. Це, можна сказати, своєрідна ідеологічна франшиза. Наш франчайзинг схожий на своєрідне співтовариство, на певну клубну систему однодумців", - поділився стратегією роботи компанії Равіль Хамітов.

"Сеть Агентств Горящих Путевок" проводить туристичний фестиваль "Турдом", також для партнерів мережі відкрита віртуальна "Школа бойового туризму".


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Секрети успішності магазину одягу /08.02.2010

На рівень продажів та відвідуваності магазину одягу впливають багато внутрішніх чинників

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Франчайзинг чи комерційна концесія? /05.05.2008

Спеціальне законодавство, що регулює франчайзинг, з’явилося в Україні лише 1 січня 2004 р., коли набули чинності Цивільний і Господарський кодекси України