Сеть Агентств Горящих Путевок зростає, не зважаючи на кризу

П'ятниця
11.09.2009
Близько 10 нових партнерів з’явилося в "Сети Агентств Горящих Путевок" цього року
 

Мережа компанії налічує зараз близько 100 агенцій в 46 містах України. На сьогоднішній день "Сеть Агентств Горящих Путевок" має по 2 представництва в Молдові та Білорусі, причому в Білорусі зараз ведуться переговори про відкриття ще 2-3 агенцій.

Компанією в листопаді минулого року була прийнята антикризова політика, яка робить акцент на просуванні продуктів і агенцій мережі. "У кризовий період туристичні агенції почали звертатися до нас ще частіше. Тому що, коли криза, хочеться триматися сильних, тих, хто знає, як вижити. І зараз продовжуються ці запити: як мінімум близько 10 дзвінків на тиждень ми маємо", - розповів директор "Сети Агентств Горящих Путевок" Равіль Хамітов.

Пріоритетними регіонами для розвитку "Сети Агентств Горящих Путевок" зараз є Дніпропетровська область, Одеська, Донецька, південні області країни, можливі відкриття ще на Заході і також в Києві.

З кожною турагенцією, яке хоче приєднатися до "Сети Агентств Горящих Путевок", компанія індивідуально обговорює умови співпраці.

"Крім того, що люди отримують нашу технологію роботи, певні комерційні умови, вони отримують також маркетингову, правову, аудиторську підтримку, корпоративні стандарти, рекламу тощо. А емоційно вони ще отримують наш характер – це драйв, це енергія, дуже швидка реакція і азарт, з яким все робиться. Це, можна сказати, своєрідна ідеологічна франшиза. Наш франчайзинг схожий на своєрідне співтовариство, на певну клубну систему однодумців", - поділився стратегією роботи компанії Равіль Хамітов.

"Сеть Агентств Горящих Путевок" проводить туристичний фестиваль "Турдом", також для партнерів мережі відкрита віртуальна "Школа бойового туризму".


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності