Золоте Руно без франчайзі

Середа
02.09.2009
Компанія "Золоте Руно" поки що не знайшла франчайзингових партнерів
 

"Золоте Руно" – відомий в Україні бренд. Це великі магазини килимів від відомих українських та зарубіжних виробників. Уже більше 12 років компанія працює на українському ринку, наразі діють 2 власні салони – в Харкові та Києві.

У 2008 році компанія оголосила про намір розвиватися по франчайзингу. Більше року пошуків франчайзі не дали результату. Наразі компанія не має франчайзингових магазинів. Директор мережі салонів "Золоте Руно" Юрій Епштейн пояснив цю ситуацію кризовими часами. "Партнерські взаємовідносини складатися почали, але договори так і не підписали" , - розказав Юрій. - "Зараз ми чекаємо більш сприятливих часів: якщо щось зміниться, люди зацікавляться – будемо продовжувати, якщо ні, то вже приберемо нашу франчайзингову пропозицію".

"Золоте Руно" пропонує франчайзі вкласти у відкриття магазину $70.000-$100.000, з яких $50.000 - це вартість товару, який необхідно придбати для реалізації в магазині. "Зараз попит на продукцію через кризу трохи впав, і тому підприємці не наважуються розпочинати бізнес", - розказав Юрій Епштейн.


найчайтіше читане

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Українці відкривають магазини «Жабка» /19.04.2023

Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові