Перша франчайзингова соната

П'ятниця
14.08.2009
У "Мережі агенцій СОНАТА" з’явився перший франчайзі
 

У травні 2009 року туристична компанія "Соната-Тревел" заявила про свої наміри розвиватися по франчайзингу. І ось перший результат – у Полтаві з'явився офіс, що діє на умовах франчайзингу.

"Економічна ситуація зараз якраз така, що сприяє розвитку франчайзингових схем: або маленькі фірми переходять під крило великих компаній, або люди замислюються, щоб через брак прибутку зайнятися власним бізнесом. Але не маючи досвіду у тій справі, вони готові прийняти чиюсь схему роботи – це саме те, що пропонує франчайзинг. Тому ми вважаємо, що це досить зручна економічна ситуація для початку цього проекту", - розказала порталу Franchising.ua заступник директора по маркетингу Алена Боргуленко.

Компанія має центральне представництво у Києві, філіали у Дніпропетровську, та Львові. "Мережа агенцій СОНАТА" надає не лише конкретно туристичні послуги, але й займається усіма напрямами, дотичними до них: стажування за кордоном, програма Work&Travel, працевлаштування за кордоном тощо.

Перевагами франчайзингу в туристичному бізнесі є те, що для початку не потрібні великі інвестиції, не потребується обладнання та товарні запаси - необхідні лише офіс та люди, які мають бажання працювати. Паушальний внесок становить від $500 до $2000. Початкові інвестиції, що містять у собі всі витрати на організацію офісу, складають від $3.000 в залежності від міста. Вимоги до франчайзі від "Мережі агенцій СОНАТА" – наявність у директора туристичної освіти або досвіду не менше двох років праці у сфері туризму (вимога Міністерства туризму України.

"Мережа агенцій СОНАТА" має три види франшиз: "Економ", "Оптима" и "VIP". Згідно франшизі "VIP" офіс має право надавати повний спектр послуг, потрібен великий штат працівників та велике приміщення – від 70 кв.м. Агенція, що працює за франшизою "Економ", може розміщуватися на площі від 15 кв.м.