VolWest Group, керуюча компанія мережі "Наш Край" планує запустити програму маркетингової підтримки франчайзингу мережі - "Бізнес без ризиків". Як повідомляє компанія, особливістю нової програми є розширення бази потенційних клієнтів, збільшення обов'язкових маркетингових послуг для франчайзі і внесення змін у умови отримання франшизи. А саме, будуть зменшені фактори, які стримують потенційних франчайзі розпочати власний бізнес.
"Таке рішення том-менеджменту компанії передбачає тісний зв'язок з франчайзі та підтримання стабільного розвитку франчайзингової мережі, що пов'язано зі швидким зростанням кількості магазинів, яке склало 23% у порівнянні з минулим роком, і нараховує на сьогодні 30 торгових об'єктів "Наш Край", - говориться в повідомленні компанії.
На сьогодні мережа налічує 59 торгових закладів, з яких 30 працюють по франчайзингу. З них 5 супермаркетів, 49 магазинів біля дому та 5 експрес-магазинів. Стратегія розвитку мережі на 2009-2010 рр. передбачає розширення присутності за допомогою системи франчайзингу та покращення асортименту магазинів шляхом збільшення кількості товарів власної торгової марки (Private Lable).
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Одна з найвідоміших франчайзингових компаній в Україні поділилася своїм досвідом. Докладно розповів директор роздрібної мережі Slanovskiy Руслан Гушила.
Якщо задумались над питанням «А для чого мені аналітика?», ось декілька метрик, які допоможуть зрозуміти навіщо вам це потрібно.
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...