Середа
24.06.2009
До кінця року компанія планує відкрити ще 9 таких шинних центрів залучаючи партнерів по франчайзингу
 

Франчайзингову мережу Vianor Truck буде об'єднувати не лише бренд, а й єдина цінова політика та асортимент, однаковий спектр послуг та стандартів якості.

"Вже два роки поспіль в Україні активно розвивається мережа шинних центрів Vianor для легкових автомобілів. Побудова мережі вантажних шинних центрів під цим же брендом шляхом франчайзингу дозволить використати його популярність та авторитет на шинному ринку України. Формування мережі шляхом франчайзингу дозволяє нам надавати готовий прибутковий бізнес для наших партнерів. Ми надаємо максимальну маркетингову підтримку, приймаємо активну участь у відкритті та оформленні вантажних шинних центрів Vianor Truck, що дозволяє нам зменшити витрати та досягти максимальної прибутковості точок.", - коментує відкриття директор компанії Nokian Tyres в Україні Ігор Богданов.


Перша точка Vianor в Україні, направлена на обслуговування легкових автомобілів, відкрилася в липні 2007 року в Запоріжжі. На сьогодні мережа Vianor об'єднує вже 52 центри обслуговування, що працюють на умовах франчайзингу. В планах "Nokian Tyres Україна" до кінця 2009 року збільшити мережу до 80 фірмових шинних центрів. Як прокоментував директор компанії "Nokian Tyres Україна" Ігор Богданов - це не просто абстрактні плани, а реально підписані контракти та домовленості, тобто ці центри обов'язково відкриються.

Мережа Vianor належить компанії Nokian Tyres plc з Фінляндії, і є найбільшою мережею шинних центрів в країнах Північної Європи та Прибалтики. На сьогоднішній день мережа об'єднує 507 фірмових шинних центрів розташованих у Фінляндії, Швеції, Норвегії, Естонії, Латвії, Швейцарії, Україні та Росії. Наразі 138 шинних центрів працюють на умовах франчайзингу.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Про ситуацію продажу франшиз мережі OS.9 /03.04.2024

Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові