Четвер
07.05.2009
Виробник косметики ручної роботи з Латвії відкриває другий франчайзинговий магазин в Україні
 

Відкриття магазину "Attirance" відбудеться у травні в Луганську. Це вже друга фірмова точка латвійського виробника в Україні, відкрита у співпраці із франчайзинговим партнером. Перший франчайзинговий магазин працює в київському ТЦ "Городок".

Офіційне представництво латвійської компанії "Attirance" в Україні розпочало розвиток фірмової торгової мережі в 2007 році. Компанія має намір відкривати по одному магазину щомісяця. Проте, як пояснили в компанії, на сьогоднішній день передбачити реальну динаміку розвитку мережі важко, адже на неї впливає ряд зовнішніх факторів.


Латвійська компанія "Аттіранс" виробляє натуральну косметику ручної роботи починаючи з 2003 року. На сьогоднішній день представництва компанії працюють в Москві, Києві та Шанхаї. Ці представництва крім розвитку франчайзингової фірмової торговельної мережі, займаються також оптовими продажами продукції.

Магазини під брендом "Attirance", в свою чергу, можна знайти і в багатьох інших країнах - в Німеччині, Австрії, Саудівській Аравії, Словенії, Білорусії, Фінляндії, Румунії та Естонії. Всі вони працюють на франчайзнгових умовах.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові