Про туристичну угоду міжнародного рівня, яка також передбачає інвестиції в Україну, повідомили сьогодні її учасники – один з найбільших туроператорів країни компанія "Вояж-Київ", спільне підприємство міжнародної групи компаній туризму і відпочинку TUI Travel та S-Group Capital Management, - компанія з управління інвестиціями.
Підписання угоди передбачає створення нової компанії, яка буде здійснювати діяльність в Україні під брендом "Вояж-Київ", та входитиме до групи TUI Travel PLC. "Вояж-Київ" матиме доступ до найкращих світових практик, стандартів обслуговування та сучасних технологій бізнесу. Нову компанію очолюватиме керівництво у складі Володимира Щупака, Тетяни Щупак та Тараса Демури.
Група "Вояж-Київ" забезпечує відпочинком та туристичними подорожами 70 тисяч українців на рік, та вважається лідером відпочинкового бізнесу в Україні. Компанія забезпечує левову частку подорожей завдяки власній мережі туристичних агенцій "Галопом по Європам", яку розвиває по франчайзингу.
На початок 2009 року мережа "Галопом по Європам" нараховувала 60 туристичних агентств, з яких 51 - відкрите франчайзинговими партнерами. Як повідомив в інтерв'ю порталу Franchising.ua директором мережі туристичних агентств "Галопом по Європам" Тарас Демура, в 2009 році компанія планує залучити 10-15 нових партнерів.
Про TUI Travel PLC
TUI Travel PLC є провідною міжнародною групою компаній, що спеціалізується на туризмі та відпочинку, здійснює діяльність в понад 180 країнах світу та обслуговує більше 30 мільйонів клієнтів на більш ніж 25 виїзних ринках. Головний офіс розташовано в Кроулі, поблизу Лондона. Кількість співробітників у групі налічує близько 50 000 осіб. У фінансовому році, що закінчився 30 вересня 2008 р., TUI Travel отримала доходи в сумі 13,9 мільярдів фунтів стерлінгів та вихідний прибуток до сплати податків у сумі 320 мільйонів фунтів стерлінгів.
Про S-Group Capital Management Limited
S-Group Capital Management очолює Олексій Мордашов, виконавчий директор та основний акціонер "Северсталь-груп". S-Group Capital Management розглядає широкий спектр інвестиційних можливостей; від компаній, що спеціалізуються на високих технологіях, до розвитку стратегічного партнерства з міжнародними конгломератами в Росії. Географія інвестицій включає Росію, США та Європу.
Джерело: Franchising.ua, Galopom.com.ua
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?