П'ятниця
27.03.2009
Компанія Retailidea отримала право на відкриття подарункових магазинів Semk по франчайзингу в Росії
 

Перший магазин відкриється вже в квітні цього року. Торговельна точка прощею 28 кв.м. буде розміщуватися в одному з ключових торгових центрах Москви - «Європейському». До кінця року компанія Retailidea планує відкрити в Росії ще 20 магазинів, в тому числі і в співпраці з партнерами-франчайзі.

Концепція роздрібної мережі повністю адаптована під фінансову ситуацію в країні: невелика площа магазину (от 10 до 30 кв.м.), невеликий об'єм інвестицій, необхідний для старту (від 500.000 руб.), термін повернення яких складає всього шість місяців. Також партнерам пропонується друга форма співпраці - формат «corner», що передбачає презентацію товарів на фірмовому торговому обладнанні у схожому за профілем магазині.

«Оригінальна продукція компанії Semk завжди викликає живий інтерес у покупців і, як показує практика, користується значним попитом», - прокоментував відкриття першого магазину Semk в Росії генеральний директор Retailidea Денис Бистрицький.

Semk - виробник дизайнерської сувенірної продукції з головним офісом в Гонг-Конзі. Роздрібні магазини Semk відкриті в багатьох європейських (у Франції, Італії, Нідерландах, Бельгії) та азіатських країнах. На початок 2009 року мережа фірмових магазинів нараховувала 100 роздрібних точок різного формату.