"Аптека Доброго Дня" підвела підсумки

Четвер
05.03.2009
Для мережі супермаркетів здоров’я "Аптека Доброго Дня" 2008 рік став одним із найкращих в історії компанії
 

В 2008 році кількість торгових точок мережі "Аптека Доброго Дня" значно збільшилась - від 71 до 126 на кінець року. Такого розширення торгової мережі вдалося досягнути завдяки відкриттю нових об'єктів (як власних так і франчайзингових), так і придбанню існуючих мереж.

В 2008 компанія розширилася за рахунок придбання таких мереж, як "Карл-Торн", "Фарма-Сіті" та "Фарма Київ". Дякуючи цьомй на сьогоднішній день торгова мережа "Аптека Доброго Дня" присутня в 16 областях та 34 містах України.

Економічні події в світі не обійшли і компанію "Аптека Доброго Дня". Довелося закрити декілька торгових точок, відкритих "на виріст", проте вже в січні-грудні було відкрито шість нових аптек. В 2009 році компанія продовжить розширювати свою торгову мережу. В найближчі місяці планується збільшити присутність в великих містах та розширити покриття в менших містах.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності