З початком повномасштабної війни для бізнесу повністю змістилися акценти і пріоритети, і лабораторний бізнес не став виключенням. Найбільш привабливими локаціями для масштабування стали західні регіони України. Ця тенденція вплинула і на стратегію розвитку партнерської мережі медичної лабораторії ДІЛА.
Нове виробництво на Заході України розширило можливості розвитку мережі ДІЛА. Це значно спростило логістичні маршрути, а отже, дозволило покращити терміни видачі результатів досліджень. Звичайно, що за 25 років інтенсивної праці на українському ринку, ДІЛА розвинула досить сильний і впізнаваний бренд, має репутацію і довіру серед клієнтів по всій Україні. Проте, для розвитку мережі у регіонах доводиться враховувати певні особливості та підходити до цього питання індивідуально.
Найбільший виклик на сьогодні – відсутність розуміння, коли закінчиться війна. За даними аналітики, у вересні 2022 року лише 30% компаній стверджували, що не зупиняться, інші ж очікують, що буде далі. Ми не чекали і не чекаємо. Звісно, що був момент, так званий період адаптації до нових умов та викликів, коли довелося призупинити всі процеси. Проте, темпи нашого зростання не впали, і за минулий рік ми відкрили більше 30 відділень, а на 2023 рік – цілі ще більш амбітні. Тому з кінця минулого року розпочато інтенсивну роботу над зміцненням напрямку франшизи і побудовано великі плани на поточний рік. Станом на березень компанія має близько 190 точок по всій країні, 68 з них – відкриті по франшизі.
Франшиза – це хороший спосіб швидко розширювати мережу, розділяючи з партнером фінансові витрати, доходи та менеджерські зусилля. Побудова мережі за допомогою франчайзингу робить бізнес більш прибутковим. На прикладі лабораторного бізнесу, можна сказати, що з огляду на поточну ситуацію таке розділення менеджменту працює набагато ефективніше. Рентабельність франшизи може сягати 80% на відміну від 5-30% операційної рентабельності. За дослідженням Franchise Group – 57% мереж франшиз не закрили жодного об’єкту, не дивлячись на війну.
Ключовий виклик на 2023 рік – масштабуватися в Україні, вірити в себе і працювати далі, знаючи, що нам і надалі доведеться мати спільний кордон з таким сусідом. А франчайзинг може стати головним методом відновлення малого та середнього бізнесу повоєнної економіки.
читати статті

Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
Чому CSD Health Care обрала інструмент франшизи та хто ідеальний франчайзі?
найчайтіше читане

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Тест на підприємництво
Щоб визначити стратегію діяльності компанії на ринку, Вам обов’язково необхідно проаналізувати Ваших конкурентів
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?