Перша охоронна франшиза Sheriff

П'ятниця
06.11.2020
Дмитро Стрижов — генеральний директор і засновник охоронного холдингу «Шериф». За темпами зростання його компанія №1 у своїй ніші впродовж 5 років.
 

Дмитро Стрижов — генеральний директор і засновник охоронного холдингу «Шериф». За темпами зростання його компанія №1 у своїй ніші впродовж 5 років. Об'єкт охорони для «Шериф» — це все, що цінно людині.

Глобальна мета компанії — зробити безпеку доступною для кожного. Для цього в найближчі 3 роки в планах відкрити офіси в 125 містах України. 

Як франчайзинг допоможе досягти цієї мети? 

Була ідея масштабуватися самостійно. Для цього у «Шерифа» є досвід, фінансовий та організаційний ресурс. Але коли у конкретному місті немає людини, яка розуміє нюанси бізнесу та потреби клієнтів, компанія починає втрачати в управлінській ефективності. Такий шлях розвитку може затягнутися надовго. 

Якщо масштабуватися органічно і власним менеджментом заходити в нове місто, доведеться збільшувати кількість внутрішнього адміністративного персоналу. Є ризик зіткнутися з помилками або невдачами через недостатньо високу мотивацію співробітників на місцях. 

У випадку з франшизою все простіше. Твій партнер — це підприємець-інвестор, який вклав у бізнес особисті інвестиції. Йому є чим ризикувати. Він відповідає за результат власними вкладеними фінансами. Франшиза — найнадійніший шлях до розвитку, бо в цьому зацікавлені обидві сторони. 

Інструмент франшизи — це спосіб знайти однодумців. Тих, з ким схожі цінності. З франшизою масштабування бізнесу проходить швидко, якісно і без репутаційних втрат.

Як «Шериф» зважився масштабувати бізнес під час кризи? 

Попит на охоронні послуги в кризу тільки зріс. Компанія допомагає клієнтам зрозуміти, що краще зіграти на випередження і вкласти кошти в профілактику безпеки. 

Ідеальний франчайзі для «Шериф»: хто це? 

Наш ідеальний франчайзі — це той, для кого важливі потреби клієнта. Людина про бізнес, про продажі, про маркетинг. І тільки потім про процеси. Про процеси ми самі все знаємо і з радістю допоможемо. Але франчайзі повинен розуміти, що заплативши гроші, він не одразу отримає високоприбутковий бізнес. Спочатку інвестуєш, а потім важко працюєш. 

З одного боку, цей бізнес приносить гроші, з іншого — його власник несе благородну місію, робить світ безпечнішим.  

Людина, яка відкриває в своєму місті франшизу «Шериф», це не просто підприємець, що отримує прибуток, платить податки, створює робочі місця. Це той, хто робить своє місто безпечніше для кожного мешканця.