Сьогодні українська мережа ПАРА SOLO, яка спеціалізується в галузі виробництва, розробки та продажу дитячого та жіночого одягу, має 6 партнерських торгових об'єктів в Україні та 1 власний. Як з'ясувалося, в країні почався справжній бум на товари національного виробництва і цей тренд зберігається, а українські виробники починають активно розвиватися. «Сьогодні українські бренди одягу стають затребуваними і знаходять все більше і більше прихильників. Останнім часом з'явився тренд - «вітчизняний виробник - це престижно!». Звичайно ж, на даний момент не всі вітчизняні виробники можуть дозволити собі рекламу на ринку або відкриття магазину в дорогому торговому центрі, але діє безліч майданчиків, де є можливість разово виставляти свою продукцію. А в майбутньому одяг національного виробництва заповнить ринок. Рівень продукції значно виріс. Піднялися до європейського рівня як упаковка так і сам дизайн виробів. З'являється досить цікава і "правильна" рекламна стратегія просування. А враховуючи постійні скачки і зростання курсу валют, вітчизняні марки мають достатньо істотну маркетингову перевагу в ціні над імпортними товарами. Це є дуже важливим фактором для пересічного споживача при виборі товару. Процес набирає обертів», - вважає дизайнер і співзасновник бренду ПАРА SOLO, Лілія Кухарчук.
«Компанія на ринку з 1999 року, але курс на серйозний і масштабний розвиток був узятий в 2012-му році, коли ми почали продавати франшизу. На даний момент ПАРА SOLO - єдина компанія в Україні, яка випускає повноцінні колекції одягу для підлітків. Вважаю, що зараз через підвищення курсу валют та інших факторів, настав сприятливий час для українського франчайзера. Незважаючи на складну економічну обстановку, ми бачимо підвищення виторгів в мережі, а значить попит на продукцію зростає. Тому ми плануємо далі розвивати мережу і відкривати магазини по всій Україні», - каже Лілія Кухарчук.
Купуючи франшизу ПАРА SOLO, партнер отримує повне керівництво з ведення бізнесу, успішно перевірене на своїх торгових точках, а також початкове навчання, допомогу щодо запуску бізнесу і постійну консультаційну підтримку в процесі роботи. «Наші франчайзингові магазини знаходяться у Красноармійську, Івано-Франківську, Малині, Виноградові та Києві. Під франшизою ми розуміємо тісне співробітництво, при якому ми передамо свої знання і досвід, свій бренд і свою успішну модель ведення справ своєму партнеру-франчайзі. При цьому франчайзі є самостійною юридичною особою і отримує франшизу ПАРА SOLO на оплатній підставі», - розповідає Лілія.
Площа, рекомендована для магазину ПАРА SOLO становить від 60 -140 кв.м. Важливу роль відіграє його місцерозташування. Персонал - 3 людини (1 адміністратор, 2 продавця). Реклама обговорюється індивідуально, залежно від міста. Як бонус: 50% вартості реклами перші 6 місяців компенсує виробник. Замовлення одягу проводиться чотири рази на рік. Передоплата за товар за договором першої колекції 100%,, а другий і всіх наступних 50% на 50%. «Ми завжди прислухаємося до наших партнерів щодо того, який товар і в якій кількості у них буде продаватися краще. Адже їм видніше, що може користуватися попитом в їхньому місті, а для нас важливо, щоб річ була продана. Але у разі якщо продаж не здійснився, то товар можна обміняти», - додає Лілія Кухарчук.
В Україні поки практично відсутні виробники саме модного і стильного дитячого та підліткового одягу, які були б представлені у форматі брендового магазину в торгових центрах міст України. ТМ ПАРА SOLO безумовно займає лідерську позицію, перебуваючи в авангарді процесу. Досвід ПАРА SOLO унікальний. Бренд виробляє достатньо великий асортимент продукції: верхній одяг, вироби з джинса і сумішевих тканин, трикотажні вироби і головні убори. Велика колекція для шкільного сезону. Продукція виробляється з якісної сировини і демократична за вартістю. Все це дозволяє відкривати магазини ТМ ПАРА SOLO навіть у містах з чисельністю населення від 100 тис. Чоловік в форматних торгових центрах.
ТМ ПАРА SOLO при виробництві нових колекцій для власної мережі магазинів використовує останні світові тенденції і "швидкі" тренди в світі fashion. Так 5 основних і 10 під-колекцій на рік, які створює бренд ПАРА SOLO, дозволяє мати в магазинах франчайзі завжди "свіжий" товар і дає покупцеві більше можливостей при виборі. За таким же принципом -fast fashion- працюють всі основні світові гравці ринку одягу та аксесуарів, що дозволяє тримати обсяг оперативної виручки на належному рівні. Також ТМ ПАРА SOLO дає можливість своїм франчайзі робити дозамовлення проданої продукції з основної колекції, враховуючи побажання покупців. що в свою чергу позитивно впливає на динаміку продажів. Такий сервіс і переваги іноземні виробники не надають.
«Рекламний план кожного нового магазину ми формуємо разом з франчайзі. Постійно тримаємо зв'язок і відслідковуємо динаміку процесу роботи кожного магазину, допомагаючи новим франчайзі скоротити час виходу на прибутковість всього проекту вцілому. З нового сезону осінь зима 2015/16 ТМ ПАРА SOLO починає випуск спеціального "бортового" сезонного журналу-дайджесту, який потраплятиме до споживача через мережу магазинів марки і також через мережу торгових центрів на розкладках. У цьому журналі будуть описані події в світі моди, дитячої та підліткової, також будуть розміщені останні колекції ПАРА SOLO та інша цікава і корисна інформація для споживачів. Навіть у часи криз продаж дитячого та підліткового одягу - це прибутковий бізнес. Діти ростуть і їх треба одягати. І саме в цей час клієнтами бренду стають споживачі сегмента середній і середній +, які раніше купували більш дорогі світові марки одягу. Зробивши покупку один раз в магазинах ПАРА SOLO, повертаються знову і знову», - зазначає франчайзер.
читати статті
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Український виробник дитячого одягу почав розвиток по франчайзингу в Казахстані
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс