Сьогодні достатньо пропозицій франчайзингу в сфері послуг для дітей, а відмінна риса київського центру дитячої та сімейної психології «Ладушки», в наданні психологічного еко-середовища. Створюється певне гармонійне середовище за допомогою якого, і навчання і виховання досягають найкращих результатів. Нещодавно компанія почала розвиток по франчайзингу. «Ладушки» - це проект з надання психологічної допомоги дітям та їх сім'ям кваліфікованими фахівцями. Проект представлений у вигляді дитячого центру, на базі якого проходять різні заняття і «гуртки» для дітей дошкільного віку та діє міні - дитячий садок на 3 вікові групи.
«Ідея про франшизу живе другий рік. У нас 1 об'єкт партнерський та 2 власних, консультаційних послуг з відкриття подібного бізнесу з брендом власника надано чимало, й таку статистику не ведемо - роби добро і кидай його в воду! Наша пропозиція-це не зовсім франшиза. Вона не містить роялті і не вимагає 100% дотримання брендових ідей. Наші відносини з партнером - це договір надання консалтингових послуг під нашим брендом, з нашими програмами з розвитку дітей. Це ідея про еко-логічне дорослішання у безпечному середовищі», - ділиться Олена Воробей, представник компанії «Ладушки».
Унікальність продукту «Ладушки» в тому, що проект з надання психологічної допомоги не потребує ліцензування, відкритий для творчості та креативності його творців. Партнер компанії отримує систему ведення бізнесу, підібраний і навчений персонал, структуру розвиваючих методик і програм, оплачуючи тільки початковий внесок. Після закінчення 10 місяців він стає повноцінним господарем свого діючого бізнесу, з можливістю самостійно продавати його за договорами франчайзингу або консалтингу. На сьогоднішній день є 2 франчайзингових пакети, вартістю 10 000 і 5000 доларів.
«Ми спостерігаємо за діючими центрами розвитку дітей, аналізуємо ті, що працюють успішно, а також ті, що відкриваються і «гинуть». Ми щасливі, що показники нашої роботи говорять про те, що наші «Ладушки» впевнено і стабільно ростуть і розвиваються. Це пов'язано з нашим особливим підходом до розвитку дітей і копіткою невидимою роботою керівника та персоналу. А також з тим, що ми знаходимо «своїх» споживачів. Ми не для всіх. Продукт (назвемо це так) розрахований на людей різного достатку. Центр пропонує клієнту покупку програми на вибір для своєї дитини (по потребам і по достатку)», - розповідає Олена Воробей.
читати статті
Послуги по вивченню іноземних мов користуються попитом в Україні
Підприємцю слід вміти підживлюватися новими ідеями та пам’ятати про теорію 1 міліметра
Відкриті двері нового офісу міжнародної школи англійської мови
На початку року усі планують бюджет, тому освіжити свої знання та переконання щодо фінансів - актуально і важливо
Інна Азарова розповідає про те, що послуги з навчання - велика відповідальність за майбутні покоління, і від якості навчання в мовних школах залежить те, якими діти будуть грамотними і успішними людьми в майбутньому
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Спеціальне законодавство, що регулює франчайзинг, з’явилося в Україні лише 1 січня 2004 р., коли набули чинності Цивільний і Господарський кодекси України
популярне на форумі
Прогресс «2 + 2 Математическая школа»
Это очень хорошее, нужное дело !
Mortimer отпраздновал 5-летие в Украине
Никогда о такой школе не слышала
Helen Doron: преподавание на дому
Здравствуйте! Меня очень заинтересовало преподавание на дому по программе Helen Doron. Я проживаю в...