Середа
13.05.2015
Компанія налаштована на велосипедизацію усієї України
 

Компанія «Veliki» народилася у 2008 році. На той момент один з її ідейних натхненників захотів покататися на велосипеді і звернувся в один з існуючих тоді велопрокатів у Києві. Залишившись незадоволеним якістю велосипеда, обслуговуванням персоналу та дорожнечею послуги, прийняв рішення створити в Києві якісний і доступний сервіс. Отак у квітні 2009 року у місті з'явилася компанія «Veliki», яка займається прокатом велосипедів, обслуговуванням, продажем і велотурами.

«Основний розвиток компанія почала в 2010-2011 роках на базі створеного велопрокату. Ідею прокату підтримали ще 2 людини, і вже в травні 2011 року прокат велосипедів налічував 3 пункти прокату велосипедів по Києву. А в серпні того ж року була офіційно зареєстрована торгова марка «Veliki». На сьогоднішній день в арсеналі мережі 15 власних філій у м.Києві та Київській області, а також партнерські офіси в таких містах, як Одеса, Львів, Харків, Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Чернігів, Івано-Франківськ. У наших планах на майбутнє - велосипедізація усій України!», - ділиться представник франшизи «Veliki» Олексій Кушка.

Вартість франшизи прокату велосипедів становить від 1000 до 2500 грн. Франшиза сервісу велосипедів - від 500 до 1000 грн. Вступний платіж в бізнес з продажу велотурів становить від 500 грн. до 1000 грн


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Українці відкривають магазини «Жабка» /19.04.2023

Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності