У 2015-му році мережа агентств «СОНАТА» збільшує динаміку зростання і продовжує розширювати партнерську мережу. На український ринок компанія вийшла в 2002 році, як туристичне агентство, в 2009 році стала відкривати франчайзингові офіси, а сьогодні налічує більше 30 агентств по всій країні. «У Києві відкрито новий власний офіс на Музейному провулку 10. Його специфіка в тому, що це окремий офіс, у якому пропонуються послуги з корпоративного обслуговування. А в першій декаді травня ми запускаємо більше п'яти франчайзингових об'єктів. Партнерські офіси будуть відкриті в таких містах України, як Луцьк, Сєвєродонецьк, Хмельницький, Херсон, Буча та Київ», - розповідає Вікторія Коваль, заступник диретора з розвитку мережі агентств «СОНАТА».
«З кожним із франчайзі стосунки складалися особливо і по-різному. Наприклад, франчайзі з Херсона був нашим конкурентом, а став партнером. А з хмельницьким франчайзі ми познайомилися на виставці «Франчайзинг - 2015», а на Міжнародній туристичній виставці «UITT» - з партнерами з Бучі та Сєвєродонецька. Деякі франчайзі, як і київський, прийняли рішення приєднатися до нашої мережі ще в минулому році, але не готові були відразу відкрити бізнес, так як очікували економічної стабілізації в країні, але, побачивши, що зміни настануть не скоро, цього року вирішили запускати бізнес. Що ж до партнера з міста Луцьк, то тут відносини розвивалися блискавично: протягом тижня ним було прийнято рішення про покупку франшизи, підписано договір, знайдено офіс, співробітників і запущено бізнес», - розповідає Вікторія Коваль.
На даному етапі франшиза мережі агентств «СОНАТА» дозволяє працювати як з турами, продажем авіаквитків, так і з працевлаштуванням за кордоном, візовою підтримкою, проїзними документами та іншим, що дозволяє забезпечити франчайзі стабільну можливість заробляти незалежно від сезонних коливань продажів окремих туристичних продуктів . На даному етапі очікуються нові проекти «СОНАТИ».
«Також найближчим часом ми плануємо запустити додаткові продукти: наприклад, проект з працевлаштування за кордоном, у тому числі і в Європі, і зараз ведуться роботи в даному напрямку. Розробляється новий тур по Україні в місто Кременець. І, ми проводимо чергову акцію для наших клієнтів - фотоконкурс «Я люблю Україну!», пропонуючи їм можливість виграти подорож до «маленького Парижу» по-українськи - м.Чернівці. 7 травня стане відомий переможець», - додала Вікторія Коваль.
читати статті

Чесна історія про франшизу G.Bar в Маймямі та нову ідею бізнесу.
Про формати франшизи та прибутки франчайзі написав MC.Today
Зараз мережа налічує 400+ представництв. Що планує компанія надалі?
Українська компанія анонсувала лояльні умови співпраці та поставила нові цілі перед собою
Про нові напрями та вплив міжнародної ситуації на ринок туризму розповідає керівник групи розвитку франчайзингу Join UP! Костянтин Куліда.
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?