Безкоштовна франшиза PROLESKI

Вівторок
07.04.2015
В Україні та світі зростає попит на активні види відпочинку
 

Щороку ринок гірськолижного туризму та спорядження в Україні та світі зростає, як і попит на активні види відпочинку. Тенденції такі, що кількість відпочиваючих на гірськолижних курортах прагне до кількості відпочиваючих на морі. Сьогодні гірськолижні клуби в багатьох країнах світу, таких як Китай, Чехія, Азербайджан, Казахстан, Польща, Росія, Таїланд і інших, відкриває українська компанія PROLESKI. Розвитком мережі PROLESKI CLUB і виробництвом гірськолижних тренажерів займається київська компанія «КАПІТАЛ-ТРЕЙД».
«Виробництвом гірськолижних тренажерів наша компанія зайнялася у 2007 році після того, як у Великобританії ми випадково побачили один з аналогів таких тренажерів. Повернувшись із Європи, ми вирішили створити продукт більш високого класу, ніж у Європі та Америці. В результаті був створений проект все сезонних гірськолижних клубів PROLESKI CLUB і була запущена виробнича лінія із виготовлення тренажерів, що відповідають найвищим стандартам якості, безпеки та дизайну. Наша компанія зареєструвала проект у патентних відомствах Євразії. Зараз ми працюємо на впізнаваність, тому в 2015 році пред'являємо більш жорсткі вимоги до кандидата і приймаємо в партнери, тільки активних любителів гірськолижного спорту, успішних підприємців та управлінців, готових дотримуватися загальних правил, працювати в команді на благо розвитку всієї мережі», - розповідає комерційний директор ТМ PROLESKI Роман Пастушенко.

«Гірськолижний клуб PROLESKI, відкритий нами в 2008 році, він був першим лакмусовим папірцем у СНД. За останні 5 років він показав щорічний прогресивний приріст клієнтів. Більш того на п'ятий рік частка постійних клієнтів складає вже 73%. Ядро постійно розширюється, ринок зростає. Успішність потрібно використовувати і масштабувати, тому в 2013 році ми залучили міжнародну консалтингову компанію і управлінців із системних корпорацій, які структурували, систематизували і доповнили наш успішний досвід. Так в 2014 році виник перший гірськолижний клуб по франчайзингу PROLESKI CLUB в ТРЦ АРТ Молл (Київ). Франчайзинг є двигуном нашого другого напрямку - виробництва гірськолижних симуляторів. Ми зацікавлені в успішності клієнтів нашої компанії, що використовують гірськолижні симулятори в комерційних цілях, на відміну від Міністерств спорту та Олімпійських комітетів. Вертикально-інтегровані компанії з високим сервісом найбільш ефективні для клієнта», - додає Роман Пастушенко.

Гірськолижний клуб PROLESKI розрахований на чисельність населення 50-100 тис. чоловік, що проживають у радіусі 15-20 хвилин їзди на автомобілі. З моменту звернення у Proleski до відкриття клубу витрачається 6-8 місяців. Час потрібен на пошук приміщення, оцінку, економічне обґрунтування, проектування, будівництво, реклама, навчання, запуск клубу та презентацію. Клуб також може бути доповнений рестораном, мотузковим парком, батутною зоною, сервісним центром або спортивним магазином. Кожен PROLESKI CLUB може контролюватися віддалено його власником або уповноваженою особою за допомогою спеціального програмного забезпечення, яке веде фінансову та операційну статистику, облік кількості клієнтів, а також оцінює роботу інструкторів.

«Особливістю франчайзингового пропозиції від PROLESKI є те, що компанія має можливість дозволити розвиватися партнерам по франчайзингу, отримуючи матеріали і весь досвід безкоштовно, без паушальних внесків, роялті і з максимальним сервісом. Ми супроводжуємо франчайзі на всіх етапах розвитку. У нас максимальна автоматизація процесу ведення бізнесу. Наш клієнт оплачує тільки послуги тренерів із навчання персоналу гірськолижного клубу. Ми двічі захищаємо територію шляхом закріплення її за партнером і обмеженням продажів гірськолижних симуляторів», - підкреслює Роман Пастушенко.