PrMoney відкриває направлення франшизи

Вівторок
24.03.2015
Сьогодні ринок електронної комерції України знаходиться на стадії інтенсивного розвитку
 

Платіжний сервіс PrMoney, на основі якого в 2015 році відкрито франчайзингову пропозицію для підприємців, був розроблений компанією PremiumHub. Компанія заснована в 2012 році, і її сфераою діяльності є інформаційні послуги, веб сервіси, IT рішення, покупки за кордоном, доставка по всьому світу. Це платіжний агрегатор, що дозволяє приймати оплату від клієнтів різними методами з понад 100 способами оплати. Напрямок франчайзингу пропонує отримати готове IT-рішення з відкриття бізнесу в сфері електронних платежів (фінансового посередника).

«У зв'язку з розширенням ринку і отримання більшої його частки, в 2015 році ми почали розвиток по франчайзингу. Вартість франшизи PrMoney становить 2900 доларів. Франчайзі може запустити бізнес протягом тижня. У нас багато планів на майбутнє, а на даному етапі реалізуємо  та закріплюємо позиції по програмному забезпеченню для платежів. Наприклад, перекази всередині системи між методами, поповнення рахунку, переклади один одному, поповнення різних сервісів, онлайн ігор, мобільних телефонів, комунальних платежів і тд. Це розширення наших можливостей», - поділився Євген Леонідович, керівник франчайзингового напряму PrMoney.

Ринок електронної комерції в Україні та країнах СНД, на поточний момент, знаходиться на стадії інтенсивного росту і розвитку. Дані які надало агентство Data Insight показують, що в країнах СНД обсяг ринку електронної комерції склав 116,8 мільйярдів доларів - у 2013 році, і 147,2 мільйярда долара - в 2014 році (зростання склало 26%). Темпи зростання e-commerce значно перевищують темпи зростання економіки країн. Наприклад, ВВП країн СНД виріс на 3,5%, а електронна комерція - на 26%.

Рівень розвитку електронної комерції країн СНД трохи відстає від рівня розвитку західних країн. На це вплинули наслідки від економічної кризи, малодоступність сучасних телекомунікаційних мереж у багатьох регіонах країни, а також низька популярність платіжних систем у минулому були перешкодами розвитку ринку.