Понеділок
23.03.2015
Німецька компанія змінюється, відкриває салони в нових країнах та чекає на франчайзі з України
 

Мережа салонів Skinial, яка займається видаленням татуювань, використовуючи безлазерний метод, вже представлена ​​в Німеччині, Швейцарії, Австрії, Австралії та інших країнах. А в нинішньому році компанія оголосила про світову експансію.
«Ми плануємо відкрити як мінімум десять філій у Польщі, Німеччині та Швейцарії і сподіваємося підписати договір майстер-франшизи з Францією. Ще дві країни знаходяться на стадії переговорів, але поки договори не підписані. Ми повністю оновили наш веб-сайт: і не тільки фронт-офіс, але і бек-офіс, щоб поліпшити його та підготувати для всесвітньої експансії мережі салонів Skinial», - розповідає Клаус Боде, президент компанії Skinial.

«2015 може стати для нас роком переходу Skinial у медичну компанію, що допоможе нам багато в чому, коли ми прагнемо розробляти нові продукти і робити фундаментальні дослідження. У квітні цього року ми були запрошені на всесвітньо відому наукову конференцію Європейського конгресу з тату та пігментних дослідженнь у Брюгге (Бельгія). Також ми обговорюємо співпрацю з фармацевтичної групою, яка може допомогти нам отримати більше визнання  у медичному світі. Вже в кінці 2014 року нам вдалося отримати патент на американському ринку», - продовжує Клаус Боде, президент компанії Skinial.

Для українського підприємця, щоб відкрити салон, потрібно інвестувати в бізнес 50 тисяч євро. Ця інвестиція у ліцензію, яка надає майстер-партнеру право працювати під ТМ Skinial у своїй країні. Сума включає у себе ліцензію на одну студію і ексклюзивне право продавати франшизи на заданій території протягом 10 років. Франчайзі не потрібно платити ніяких щомісячних відрахувань і платежів за рекламу. «Останнім часом ми отримали тільки одну заявку з України, але вважаємо, що на сьогоднішній день видалення татуювання - сама найменша проблема, яку українці можуть мати», - говорить Клаус Боде на завершення розмови.


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франчайзинговий пакет /19.11.2009

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу