Понеділок
23.03.2015
Німецька компанія змінюється, відкриває салони в нових країнах та чекає на франчайзі з України
 

Мережа салонів Skinial, яка займається видаленням татуювань, використовуючи безлазерний метод, вже представлена ​​в Німеччині, Швейцарії, Австрії, Австралії та інших країнах. А в нинішньому році компанія оголосила про світову експансію.
«Ми плануємо відкрити як мінімум десять філій у Польщі, Німеччині та Швейцарії і сподіваємося підписати договір майстер-франшизи з Францією. Ще дві країни знаходяться на стадії переговорів, але поки договори не підписані. Ми повністю оновили наш веб-сайт: і не тільки фронт-офіс, але і бек-офіс, щоб поліпшити його та підготувати для всесвітньої експансії мережі салонів Skinial», - розповідає Клаус Боде, президент компанії Skinial.

«2015 може стати для нас роком переходу Skinial у медичну компанію, що допоможе нам багато в чому, коли ми прагнемо розробляти нові продукти і робити фундаментальні дослідження. У квітні цього року ми були запрошені на всесвітньо відому наукову конференцію Європейського конгресу з тату та пігментних дослідженнь у Брюгге (Бельгія). Також ми обговорюємо співпрацю з фармацевтичної групою, яка може допомогти нам отримати більше визнання  у медичному світі. Вже в кінці 2014 року нам вдалося отримати патент на американському ринку», - продовжує Клаус Боде, президент компанії Skinial.

Для українського підприємця, щоб відкрити салон, потрібно інвестувати в бізнес 50 тисяч євро. Ця інвестиція у ліцензію, яка надає майстер-партнеру право працювати під ТМ Skinial у своїй країні. Сума включає у себе ліцензію на одну студію і ексклюзивне право продавати франшизи на заданій території протягом 10 років. Франчайзі не потрібно платити ніяких щомісячних відрахувань і платежів за рекламу. «Останнім часом ми отримали тільки одну заявку з України, але вважаємо, що на сьогоднішній день видалення татуювання - сама найменша проблема, яку українці можуть мати», - говорить Клаус Боде на завершення розмови.


найчайтіше читане

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння