Середа
18.03.2015
У планах компанії відкрити партнерські заклади у всіх містах мільйонниках України
 

Перший салон мережі Alessandro в Україні було відкрито в 1995 році. Партнерами мережі є німецька торгова марка «Alessandro» та компанія Alessandro International. На сьогоднішній день в Україні працює три власних салону краси Alessandrо, які розташовані в центрі Києва. Керівництвом компанії було прийнято рішення розвивати мережу по франчайзингу. «Минулого року було прийнято рішення розвиватися по франчайзингу з метою розширення мережі Alessandro. Протягом декількох років ми плануємо охопити Київ і міста-мільйонники. Вартість франшизи буде прораховуватися для майбутніх партнерів індивідуально, а на відкриття салону потрібен час від двох тижнів до місяця», - поділився Андрій Солуянов, представник мережі салонів краси Alessandrо.

Alessandro International має власні заводи і численні наукові та виробничі лабораторії. Все виробництво знаходиться на території Німеччини. Компанія виробляє кілька тисяч тонн гелів на рік. Виробництво і якість виробленої продукції контролюється висококваліфікованими фахівцями: хіміками, технологами, що забезпечує незмінно високу якість продукції. Крім того, вся продукція, яка використовується у салонах краси Alessandro пройшла тестування в Інституті мікробіології НАН України.

«Використовуючи можливість франчайзингу, підприємець може відкрити салон краси з відомим ім'ям і багаторічною репутацією. Купівля франшизи для відкриття власного салону краси вірне рішення для підприємця у тому випадку, якщо він зацікавлений ​​в отриманні готового бізнесу під відомим брендом без додаткової переплати. Для нас важливо, щоб майбутні партнери стали частиною нашої команди і дотримувалися високих стандартів компанії. Так як сьогодні «Alessandro» - це мережа салонів краси бізнес-класу з більш ніж десятирічною історією. Наші партнери німецька торгова марка «Alessandro», компанія Alessandro International», - розповідає Андрій Солуянов.

Компанія Alessandro International налічує 21 рік успішної роботи і є тричі лауреатом престижної світової премії в області індустрії краси Beauty Awards за 1997, 1998 і 2000 рр. У Європі компанія має вищі досягнення у косметичній галузі: нагороджена званням Nagelqueen ("Королева нігтів"), яке присвоює незалежна комісія і журнал VOGUE, а також престижною премією журналу Cosmopolitan - PRIX de Beaute (2002р).


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франчайзинговий пакет /19.11.2009

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу