Неділя
15.03.2015
Компанія «Рінвест Технології» шукає партнерів, готових інвестувати та розвивати проект
 

Дніпропетровська компанія «Рінвест Технології» вийшла на ринок франчайзингу України з мобільним додатком Bonus Place та пропонує майбутнім партнерам відкрити представництво в їхньому місті чи країні. Bonus Place - розробка бонусної системи, яка заснована на новітній технології iBeacon. Система розроблена для залучення та інформування клієнтів за допомогою мобільного додаткау що дозволяє людині отримувати подарунки за відвідування різних місць міста.

Проект стартував у Дніпропетровську і доступний для iOS й Android. У світі iBeacon вже використовують у банківській сфері, аеропортах, вантажоперевезеннях, стадіонах, музеях та багатьох інших сферах Це новий вид інформування, який менш витратний, ніж традиційні види реклами. Головна ідея додатку - довести до покупця інформацію про цікаві пропозиції закладу (акції, події, надходженнях нових товарів), а головне, нагородити користувачів подарунками за відвідування цих місць.

«В першу чергу, ми плануємо розширювати своє представництво і розвивати проект на території України та ближньому зарубіжжі. Найближчим часом - це українські міста мільйонери і паралельно - Європа. З виходом технології iBeacon, у нас з'явилося дуже багато різних ідей, на які необхідні час і кошти. Для цього компанія планує залучати додаткові інвестиції. У процесі розробки програми Bonus Place, ми настільки захопилися цією технологією, що створили новий напрямок у компанії зі створення різних проектів з використанням технології iBeacon для індивідуального використання. На данний момент закінчуємо переговори з декількома компаніями рітейлу в Україні та за кордоном. Також, плануємо розвивати цю технологію далі», - розповідає засновник проекту, Ігор Рижко.

Bonus Place - потужний засіб інформування та особистого спілкування з користувачем додатку. Використовуються спеціальні маячки, за допомогою яких можна передавати будь-яку інформацію на смартфони, що знаходяться близько. Додаток призначений для людей, які вирішуючи свої повсякденні завдання, отримують подарунки. У додатку існує кілька видів бонусів: бонус за вхід; бонус за check-in (розповідь друзям про місце перебування); бонус за сканування товарів (сканування штрих-коду спец.іальних товарів закладу) і, нарешті, найголовніший бонус - бонус за покупку. Всі нараховані бонуси користувач може обміняти на подарунки: від квитка в кіно до подорожі за кордон.

«Дані системи популярні і довели свою ефективність у США, але ще не представлені в Україні. Вони отримали популярність у таких торгових центрах і світових брендів, як Sony, Levi's, Loreal, Gap, American Еagle, Target, Best Buy, Walmart та ін. Також, готуються до підключення й інші великі центри Америки та Європи», - говорить Ігор Рижко.