ТНК-ВР поповнилася 36 власними АЗС

Неділя
08.02.2009
ТНК-ВР придбала в групи компаній "Гепард" дві нафтобази та 36 АЗС в Києві та області
 

Всі 36 АЗС групи компаній "Гепард" розміщені в Київській області, з яких 25 АЗС - безпосередньо в столиці. Варто відмітити, що серед 36 придбаних АЗС, 13 вже працюють під брендом ТНК (за джобберською схемою), решта 23 - під торговою маркою "Золотий гепард".

Президент "ТНК-ВР Коммерс" Сергій Лизунов повідомив, що розвивати бренд "Золотий гепард" компанія не планує: більшість придбаних АЗС в перспективі будуть працювати під брендом ТНК, частину заправок в компанії мають намір включити в київську мережу під торговою маркою "ВР".

Інтеграція активів групи компаній "Гепард" в збутову структуру ТНК-ВР проходила з початку 2008 року. Цей процес вже успішно завершений, і в найближчі 2 роки компанія має намір провести ребрендинг та технічну модернізацію куплених активів - повідомив віце-президент з розвитку ТОВ "ТНК-ВР Коммерс" Фелікс Луньов.

Сьогодні компанія ТНК-ВР володіє 50 АЗС в Україні (6 - в Луганській області, решта - в Київському регіоні). Більше 200 АЗС в різних регіонах країни використовують бренд ТНК на основі франчайзингу (джобберська схема співпраці).


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності