Раніше споживача необхідно було привчати до вживання інноваційних інфрачервоних довгохвильових обігрівачів, а сьогодні люди готові розібратися з інновацією через ситуацію, що склалася на ринку газу та обмеження квот його споживання. На даний момент використання енергозберігаючого тепла є найбільш прагматичним рішенням.
«Наприкінці сезону, з лютого, ми запустили нове представництво «Білюкс» у Білгород- Дністровському та в Рівно. А наші франчайзі і дистриб'ютори з Харкова, Києва, Полтави, Львова та Чернігова показали зростання 60% і мають намір у новому сезоні збільшити продажі в 2-3 рази! Сьогодні нас і наших партнерів особливо радує успішний старт продажів обігрівачів Білюкс Bionic. Завдяки еффектвіності та дизайну він продається краще аналогів. Франчайзі з Івано-Франківська та Вінниці за результатами сезону виконали план продажів для переходу на рівень дистриб'юторів. Що дає право на більшу знижку і більший план продажів. У нас немає роялті, але є план продажів. Такому результату, звичайно ж, сприяв запуск нової моделі довгохвильового обігрівача - Bilux Bionic», - говорить Олег Литвинов, директор компанії «Білюкс».
Bionic - це оптимізований побутовий електричний обігрівач. Його напівциліндрична пластина дає дуже м'яке, здорове і ефективне тепло. У Bionic енергоспоживання менше на 15%, ніж у попередніх моделей Билюкс, на 20%, ніж Теплов, Horwin, Геліос і на 10%, ніж Frico і ECOSUN.
«Що ж до інших філій, то Румунський франчайзі виконав усі плани і стабільно зростає. Також партнером з Тернополя виконані мінімальні вимоги, і він будує плани на наступний сезон. Кіровоград і Хмельницький, виявилися не такими вдалими, як нам хотілося б: легкий старт тут не вийшов. Ми аналізуємо причини і виїжджаємо до регіону для вивчення ситуації, а також для допомоги у запуску представництва - це спільна участь у виставках у міжсезоння, коучинг в точках продажів, а також інтернет-реклама. І, ми продовжуємо пошук франчайзі в Польщі. З початку року отримали близько 10 заявок», - продовжує Олег Литвинов.
Сума інвестицій, яка необхідна для відкриття партнерського філії - $3000. Головною специфікою компанії «Білюкс» є те, що компанія єдина на ринку довгохвильових систем опалення, яка виводить щороку нові моделі. Бізнес окупається за один сезон, а фінансові ресурси компанія бере не у банків, а у своїх франчайзі. Інвестований капітал у енергозберігаючі обігрівачі Білюкс має велику швидкість - за 6 місяців капітал можна обернути 1-3 рази. При рентабельності до 90% - це від 90% до 270% повернення інвестицій на рік.
читати статті
У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
Франчайзингова програма «ВК Експрес» передбачає відсутність інвестицій на закупку товару
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...