5-го лютого в Одесі було відкрито франчайзингову філію ПП «СОНАТА». Це перший філіал мережі не тільки в Одесі, але й на Півдні України, і до його відкриття компанія готувалася дуже ретельно.
«Директором одеського офісу став наш партнер з Херсону, який переїхав на ПМЖ до Одеси. І, як виявилося, не уявляв собі життя без «СОНАТИ», тому перевіз з собою і бізнес. А так як Одеса - це місто з великими можливостями, то ми прийняли рішення на базі цього франчайзингового офісу відкрити філію. Це є доказом того, що з нами можна рости, тому що відкриття філії - це отримання копії усіх ліцензій, які є у ЦО. Такі можливості ми можемо запропонувати перевіреним партнерам, які на практиці показали серйозний підхід до бізнесу, і, в яких ми бачимо великий потенціал», - розповідає Вікторія Коваль, заступник директора з розвитку мережі.
Навіть у часи економічної турбулентності в країні, компанія «СОНАТА» постійно рухається вперед. Цілі компанії на 2015 рік - це розвиток мережі, зміцнення позицій на ринку. Широкий перелік послуг дозволяє "СОНАТІ" впевнено «стояти на ногах». Також очікуються нові проекти з працевлаштування за кордоном, у тому числі і в Європі. Крім власних та франчайзингових відкриттів, запускаються програми лояльності, акції для клієнтів і партнерів. «Ми намагаємося крок за кроком рости і розвиватися. У Києві в 20-х числах лютого відкриваються 2 власних офіси «СОНАТА», а в перших числах березня - третій, теж власний, і теж у столиці»- ділиться Вікторія Коваль.
![]() |
Нагадаємо, що для відкриття агентства СА «СОНАТА» потрібні інвестиції: $3000 - $10000, паушальний внесок від 500 до $ 1000. |
У той же час «СОНАТА» опрацьовує запити від потенційних франчайзі. Та активно готується до виставки «Франчайзинг 2015», на яку йде з оновленою франшизою - вона буде доповнена майстер-франшизою. Для відвідувачів франчайзингової виставки на стенді компанії будуть розігруватися призи, а для партнерів фахівці компанії підготували акцію для вступу в мережу. «А ще ми готуємося до Міжнародної туристичної виставки «UITT», та до запуску програм лояльності для клієнтів, тому роботи маємо дуже багато», - підбила підсумки Вікторія Коваль.
Пропозиція партнерства від «Соната» - це бізнес з низьким рівнем ризиків, так як партнеру не потрібно вкладати гроші в товари або ризикувати терміном придатності, не потрібно використовувати склади тощо. Офіс, оргтехніку та напрацьований досвід завжди можна використовувати в будь-якій галузі. У часи спаду туристичного потоку франчайзі підтримують додаткові послуги, які завжди користуються попитом - оформлення віз, працевлаштування за кордоном, програми міжнародного студентського обміну.
читати статті

Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
Чому CSD Health Care обрала інструмент франшизи та хто ідеальний франчайзі?
Чесна історія про франшизу G.Bar в Маймямі та нову ідею бізнесу.
найчайтіше читане

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи
Тест на підприємництво
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?
Вже 6 лютого (понеділок) пройде прямий ефір з Мирославою Козачук на Facebook-сторінці Дія.Бізнес.
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?