«СОНАТА» є на Півдні країни!  

Понеділок
16.02.2015
Заплановано нові відкриття, а на виставці франчайзингу компанія проведе акцію для партнерів
 

5-го лютого в Одесі було відкрито франчайзингову філію ПП «СОНАТА». Це перший філіал мережі не тільки в Одесі, але й на Півдні України, і до його відкриття компанія готувалася дуже ретельно.

«Директором одеського офісу став наш партнер з Херсону, який переїхав на ПМЖ до Одеси. І, як виявилося, не уявляв собі життя без «СОНАТИ», тому перевіз з собою і бізнес. А так як Одеса - це місто з великими можливостями, то ми прийняли рішення на базі цього франчайзингового офісу відкрити філію. Це є доказом того, що з нами можна рости, тому що відкриття філії - це отримання копії усіх ліцензій, які є у ЦО. Такі можливості ми можемо запропонувати перевіреним партнерам, які на практиці показали серйозний підхід до бізнесу, і, в яких ми бачимо великий потенціал», - розповідає Вікторія Коваль, заступник директора з розвитку мережі.

Навіть у часи економічної турбулентності в країні, компанія «СОНАТА» постійно рухається вперед. Цілі компанії на 2015 рік - це розвиток мережі, зміцнення позицій на ринку. Широкий перелік послуг дозволяє "СОНАТІ" впевнено «стояти на ногах». Також очікуються нові проекти з працевлаштування за кордоном, у тому числі і в Європі. Крім власних та франчайзингових відкриттів, запускаються програми лояльності, акції для клієнтів і партнерів. «Ми намагаємося крок за кроком рости і розвиватися. У Києві в 20-х числах лютого відкриваються 2 власних офіси «СОНАТА», а в перших числах березня - третій, теж власний, і теж у столиці»- ділиться Вікторія Коваль.

Нагадаємо, що для відкриття агентства СА «СОНАТА» потрібні інвестиції: $3000 - $10000, паушальний внесок від 500 до $ 1000.

У той же час «СОНАТА» опрацьовує запити від потенційних франчайзі. Та активно готується до виставки «Франчайзинг 2015», на яку йде з оновленою франшизою - вона буде доповнена майстер-франшизою. Для відвідувачів франчайзингової виставки на стенді компанії будуть розігруватися призи, а для партнерів фахівці компанії підготували акцію для вступу в мережу. «А ще ми готуємося до Міжнародної туристичної виставки «UITT», та до запуску програм лояльності для клієнтів, тому роботи маємо дуже багато», - підбила підсумки Вікторія Коваль.

Пропозиція партнерства від «Соната» - це бізнес з низьким рівнем ризиків, так як партнеру не потрібно вкладати гроші в товари або ризикувати терміном придатності, не потрібно використовувати склади тощо. Офіс, оргтехніку та напрацьований досвід завжди можна використовувати в будь-якій галузі. У часи спаду туристичного потоку франчайзі підтримують додаткові послуги, які завжди користуються попитом - оформлення віз, працевлаштування за кордоном, програми міжнародного студентського обміну.