Курс на розвиток

Вівторок
10.02.2015
Відкриття "Шкіл Фітнесу" у Єгипті та розвиток по франчайзингу в Україні
 

"Школа Фітнесу" розвиває такі напрямки, як оксісайз, бодіфлекс, пілатес і стретчинг. Два перших напрямки мають низьку конкуренцію, так як їх тільки починають освоювати тренери, і поки мало професійних інструкторів, що дозволяє диктувати ринку свої ціни. «Наш бізнес зароджувався з власних інтересів та аналізу конкуренції на московському ринку. Були обрані напрямки школи: пілатес, стретчинг - те, що у Росії вже є популярним, зрозумілим кожній жінці і є у фітнес-центрах. І два напрямки дихальної гімнастики - бодіфлекс і оксісайз, які дозволяють не тільки зміцнити здоров'я, але і знайти нову фігуру, позбавити свій організм прошарку жиру, підкачати м'язи. Основна маса наших клієнтів ходять саме на оксісайз і бодіфлекс»- розповідає Катерина Горбушина, директор з розвитку "Школи Фітнесу".

У "Школи Фітнесу" є три власних об'єкти в Москві, а у найближим час відбудеться відкриття шкіл в Шарм-ель-Шейху (Єгипет). По франчайзингу мережа розвивається у Росії, Україні, Казахстані, Білорусі, Молдові та інших країнах. Франчайзингові об'єкти відкриті у Самарі, Єкатеринбурзі, Челябінську і Пунта-Кане (Домінікана).

«Розвиток по франчайзингу було запущено тоді, коли моя подруга з Самари, засидівшись у декреті, стала цікавитися, як побудований мій бізнес і як я все починала, а також що для цього потрібно. Попросила приїхати і допомогти зі стартом. Пізніше скоротили на роботі мою родичку, і вона теж загорілася власним бізнесом. Ось так і зародилася ідея відкриватися у регіонах, ділитися досвідом і запускати франшизу», - ділиться Катерина Горбушина.

Для організації такого бізнесу франчайзі необхідні тренери, яких навчить франчайзер, площа від 20 кв.м., лендінг або сайт (буде зроблений у корпоративному стилі компанії з контактними даними партнера), налаштована реклама. Основні вимоги або побажання до партнера: зручне місцерозташування, комфортні зали, штат співробітників, готових навчитися новим напрямкам або вже освоїли напрямки школи.

«Для відкриття філії партнеру може знадобитися місяць, а може і 3-4 місяці. Багато що залежить від залів, де будуть проходити заняття. Якщо вони вже готові до використання, то за 2 тижні можна навчити тренерів, знайти і проінструктувати адміністратора школи, запустити рекламну кампанію і зустрічати перших клієнтів. Як варіант, якщо немає своїх площ,  то можна орендувати зали у танцювальних школах, йога-центрах, і тим самим мінімізувати витрати на старт школи. А як набереться достатня кількість клієнтів і будуть обігові кошти, то ожна подумати і про власні зали з довгостроковою орендою", - говорить на завершення Катерина Горбушина.