"Школа Фітнесу" розвиває такі напрямки, як оксісайз, бодіфлекс, пілатес і стретчинг. Два перших напрямки мають низьку конкуренцію, так як їх тільки починають освоювати тренери, і поки мало професійних інструкторів, що дозволяє диктувати ринку свої ціни. «Наш бізнес зароджувався з власних інтересів та аналізу конкуренції на московському ринку. Були обрані напрямки школи: пілатес, стретчинг - те, що у Росії вже є популярним, зрозумілим кожній жінці і є у фітнес-центрах. І два напрямки дихальної гімнастики - бодіфлекс і оксісайз, які дозволяють не тільки зміцнити здоров'я, але і знайти нову фігуру, позбавити свій організм прошарку жиру, підкачати м'язи. Основна маса наших клієнтів ходять саме на оксісайз і бодіфлекс»- розповідає Катерина Горбушина, директор з розвитку "Школи Фітнесу".
У "Школи Фітнесу" є три власних об'єкти в Москві, а у найближим час відбудеться відкриття шкіл в Шарм-ель-Шейху (Єгипет). По франчайзингу мережа розвивається у Росії, Україні, Казахстані, Білорусі, Молдові та інших країнах. Франчайзингові об'єкти відкриті у Самарі, Єкатеринбурзі, Челябінську і Пунта-Кане (Домінікана).
«Розвиток по франчайзингу було запущено тоді, коли моя подруга з Самари, засидівшись у декреті, стала цікавитися, як побудований мій бізнес і як я все починала, а також що для цього потрібно. Попросила приїхати і допомогти зі стартом. Пізніше скоротили на роботі мою родичку, і вона теж загорілася власним бізнесом. Ось так і зародилася ідея відкриватися у регіонах, ділитися досвідом і запускати франшизу», - ділиться Катерина Горбушина.
Для організації такого бізнесу франчайзі необхідні тренери, яких навчить франчайзер, площа від 20 кв.м., лендінг або сайт (буде зроблений у корпоративному стилі компанії з контактними даними партнера), налаштована реклама. Основні вимоги або побажання до партнера: зручне місцерозташування, комфортні зали, штат співробітників, готових навчитися новим напрямкам або вже освоїли напрямки школи.
«Для відкриття філії партнеру може знадобитися місяць, а може і 3-4 місяці. Багато що залежить від залів, де будуть проходити заняття. Якщо вони вже готові до використання, то за 2 тижні можна навчити тренерів, знайти і проінструктувати адміністратора школи, запустити рекламну кампанію і зустрічати перших клієнтів. Як варіант, якщо немає своїх площ, то можна орендувати зали у танцювальних школах, йога-центрах, і тим самим мінімізувати витрати на старт школи. А як набереться достатня кількість клієнтів і будуть обігові кошти, то ожна подумати і про власні зали з довгостроковою орендою", - говорить на завершення Катерина Горбушина.
читати статті

Для українського ринку сегмент лоукост клубів - новинка
Німецька компанія змінюється, відкриває салони в нових країнах та чекає на франчайзі з України
У планах компанії відкрити партнерські заклади у всіх містах мільйонниках України
Протягом двох років компанія налаштована відкрити багато філій в Україні
Міжнародна мережа фітнес-клубів активно просуває франшизу
найчайтіше читане

Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
популярне на форумі
Express White в різних форматах
Добрий день. Чи можливе відкриття у Парижі?
FitCurves - пятый клуб в Польше
А когда FitCurves появится в Лодзи?
FitCurves будет и в Польше
хотелось бы трудоустроиться в фиткервз Польши!