Середа
14.01.2015
Протягом двох років компанія налаштована відкрити багато філій в Україні
 

Німецька компанія Skinial, якій належить мережа студій безлазерного видалення татуювань, шукає мастер-франчайзі в Україні. Для Skinial український ринок є цікавим та перспективним, щоб розвивати мережу студій з видалення татуювань без допомоги лазера. Протягом двох років компанія очікує відкрити як мінімум вісім студій у містах-мегаполісах.

Перші дослідження безлазерного методу видалення татуювання були відкриті Skinial у 2011 році в Австрії і Швейцарії. Це одне з останніх досягнень естетичної косметології. Протягом п'яти років компанією було виконано більше 6000 процедур. Компанія встигла активно себе реалізувати на ринку послуг і сьогодні має свої філії на трьох континентах. На сьогодні Skinial налічує 48 франчайзингових об'єкти в таких країнах, як Німеччина, Польща, Австрія, США, Канада, Австралія, Італія, Іспанія, Швейцарія та Данія.

В останні десять років попит на видалення татуажу в силу різних причин зріс, і існує тільки один метод, який повністю і природним шляхом його видаляє - "Skinial.com - видалення татуювань без допомоги лазера". З мінімальною кількістю процедур можна видалити всі види кольору зі шкіри, на відміну від лазера, а також перманентний макіяж.

Skinial в пошуку підприємців з медичнної або косметичної області, які бажають працювати в студії або розвивати франшизу в Україні. Інвестиції в бізнес складають 30 000 євро, а повернути їх можна протягом дев'яти-дванадцяти місяців.


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франчайзинговий пакет /19.11.2009

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу