Нове придбання Джефа Балотті

Субота
07.02.2015
Wyndham Hotel Group витратила мільйони на готелі Dolce
 

Американська мережа готелів Wyndham Hotel Group повідомила про придбання 24-х готелів, що працюють під вивіскою Dolce Hotels and Resorts. Сьогодні мережа має у своєму арсеналі вже 12 готельних брендів по всьому світу (71 країна). 

Сума угоди становить $57 мільйонів готівкою. Дане придбання дозволить Wyndham Hotel Group збільшити свій портфель практично на 40%. При цьому у майбутньому Wyndham Hotel Group планує підтримувати і розвивати бренд Dolce. За повідомленням порталу skift.com.

Готелі Dolce Hotels and Resorts функціонують у семи країнах Європи та Північної Америки. Їх сумарний номерний фонд перевищує 5,5 тисяч номерів. Джефф Балотті, генеральний директор Wyndham Hotel Group зазначив, що Dolce Hotels відомі своїм професіоналізмом у плануванні та управлінському досвіді. «Dolce добре вписується у нашу стратегію. Це впізнаваний бренд з 30-ти річною історією. Тому ми з нетерпінням будемо чекати подальшого зростання мережі» - наголосив Джефф Баллотті. 
 


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франчайзинговий пакет /19.11.2009

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу