Понеділок
02.02.2015
Компанія вийшла на новий рівень розвитку і подвоїла всі свої плани та цілі
 

У 2015-й рік Join UP! входить з більш ніж 100 франчайзинговими агентствами. Сьогодні туроператор Join UP! об'єднує під своїм ім'ям вже більше 400 професіоналів туристичного бізнесу, а починалася його історія з далекого 1996 року, коли у колективі працювало близько 20 осіб.«За 2014-ий рік, не дивлячись на всю його складність, компанія Join UP! показала стрімке зростання і досягла всіх поставлених цілей. За оцінкою незалежних експертів, туроператор Join UP! вийшов на перше місце серед конкурентів за обсягами відправляються на відпочинок туристів. Лідируючі місця зокрема займають такі напрямки, як Єгипет, Греція, Індія, Шрі-Ланка, ОАЕ та ін. Наша компанія - це одна велика і дружна сім'я, а так як ми є частиною одного великого організму, то цей успіх позначився на франчайзингових агентствах Join UP!», - розповідає Наталя Контемір, керівник відділу франчайзингу мережі "Join UP! Турагентство".

У минулому році через економічну нестабільність і різкого підвищення курсу валют більшість туроператорів скоротили свої обсяги по всіх напрямах, а Join UP !, навпаки, продовжив їх збільшувати. «У 2014 році на відпочинок було відправлено 309 451 туристів - це на 71 412 осіб більше попереднього року (приріст на 30% за рік). Сьогодні у портфелі туроператора 29 напрямків. Наша франчайзингова мережа приросла торік на 100% з 53 до 100 агентств. А сайт joinup.ua в середньому відвідує більше 25 000 чоловік у день», - ділиться перемогами Наталія Контемір.

З метою забезпечення лояльності вже наявних клієнтів і залучення нових, торік були проведені різноманітні акції та заходи, такі як «Сезон ароматної кави», «Покатушки», «Kids Go Free», «Україна- це Я!» та інші. Метою активності «Україна - це Я!» було популяризувати нашу країну у всьому світі. В рамках проекту патріотично налаштовані туристи, які подорожували з Join UP! отримали можливість висловити любов до своєї країни через фотографії з різних куточків світу. А переможці виграли подорож до Єгипту.

У новому році Join UP! розвивається на випередження. Як і раніше, компанія йде виключно своїм шляхом. «У 2015 році всі свої плани ми подвоїли. Ми виявляємо всі слабкі місця і мінуси агентств і намагаємося їх поліпшити, привести нових франчайзі до загальним високим стандартам JoinUP !. У новому, 2015, відбувається візуально-емоційне зміна бренду мережі. Стилістика мережі буде значно відрізняться від інших туристичних агенств: робимо акцент на світлих, позитивних емоціях. По-друге, цього року ми даємо багато маркетингових повноважень регіональним представництвам, щоб у всіх регіонах круглий рік активно проходили всілякі цікаві для туриста активності», - розповідає Наталя Контемір.

Також Join UP! на постійній основі протягом року буде підвищують кваліфікацію співробітників компанії, проводячи тренінги, семінари, зустрічі, work shop і багато інших заходів. 


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Секрети успішності магазину одягу /08.02.2010

На рівень продажів та відвідуваності магазину одягу впливають багато внутрішніх чинників

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Франчайзинг чи комерційна концесія? /05.05.2008

Спеціальне законодавство, що регулює франчайзинг, з’явилося в Україні лише 1 січня 2004 р., коли набули чинності Цивільний і Господарський кодекси України