Кращі серед кращих

Субота
17.01.2015
Оголошено рейтинг найуспішніших американських франчайзерів
 

Щороку Entrepreneur публікує рейтинг франчайзерів «Franchise 500» (www.entrepreneur.com). У нього входять найуспішніші американські компанії, які протягом року змогли досягти гарних результатів на внутрішньому і зовнішніх ринках. Перше місце посідає мережа готелів Hampton. Також в десятку лідируючих компаній увійшли: Anytime Fitness, Subway, Jack in the Box, Supercuts, Jimmy John's Gourmet Sandwiches, Servpro, Denny's, Pizza Hut, 7-Eleven. Коротко поділимося про досягнення кожної з них.

 Свій розвиток по франчайзингу компанія Anytime Fitness почала в 2002 році, а сьогодні має мережу по всьому світу. Кількість її філій перевищує 3000 точок. Anytime Fitness вже сьомий рік поспіль відкриває більше 300 нових філіалів. Отже, мережа посіла друге місце у рейтингу. Третє, почесне місце дісталося компанії Subway. Цифра діючих ресторанів мережі дорівнює 42920 ресторанам у 107 країнах. Компанія швидко розширюється на міжнародних ринках і в нетрадиційних локаціях.

Сьогодні франчайзі Jack in the Box володіють 80% мережі, що складається з 2250 закладів. Компанія зберігає популярність після 63 років існування і постійно дивує нововведеннями. Jack in the Box пропонує меню, яке включає такі позиції, як тако і Егг-роли. Четверте місце у рейтингу.

Мережа перукарень Supercuts стала активно розвиватися у 2012 році, коли у неї з'явився новий президент і керуючий директор. Фокус змістився на розширення присутності бренду. За останні 12 місяців у мережу увійшли 144 нових франчайзі, і відкрилися 124 нових салони. Кількість перукарень мережі досягла 2500 точок. Тому Supercuts на п'ятому місці серед лідерів.

Що до Jimmy John's Gourmet Sandwiches, то основна ставка компанії робиться на швидкості обслуговування: сендвічі готові буквально через кілька секунд після замовлення. При цьому компанія стабільно зростає: було відкрито 300 нових точок. На даний момент мережа складається з 2,1 тис. фаст-фудів. Важливо те, що 80% зростання компанії забезпечують старі франчайзі, які продовжують інвестувати у відкриття нових точок.

Сьоме місце в рейтингу займає Servpro, що займається клінінгом і усуненням наслідків природних катастроф вже більш ніж 46 років. Франшиза складається з 1700 точок. У минулому році компанія випустила нові інструменти для франчайзі: DryBook - програмне забезпечення, яке дозволяє слідувати стандартам індустрії та аналізує роботу техніків; Here to Help Connection - веб-сайт, який систематизує дані DryBook у реальному часі і дозволяє власникам будинків стежити за реставрацією їх власності.

Denny's у свій бренд привнесли гумор: запустили анімаційні мультфільми в мережі, що ілюструють пригоди Яйця, Млинця, Бекона і Сосиски під назвою «Великий шум» (The Grand Slams). У своїй точці в Манхеттені ресторан пропонує Grand Cru Slam за $300: сніданок на двох з пляшкою Dom Perignon. А в партнерстві з Atari Denny's запущено ремікс-меню - сніданки за мотивами класичних відеоігор. Denny's - на восьмому місці.

Дев'яте і десяте місця у Pizza Hut і 7-Eleven. Серед франшиз мереж піцерій швидкого обслуговування у світі Pizza Hut - найбільший гравець. Мережа займає більше 15% ринку піци в США. У минулому році компанія була сконцентрована на моделі маленьких піцерій «на винос», відкривши 100 подібних нових точок у США та 300 - у світі. 7-Eleven має 54500 працюючих магазини по всьому світу. У 2014 році в США і Канаді відкрилося 330 нових точок. Стратегія 7-Eleven, що виходить за межі звичайних магазинів біля будинку, виправдовує: величезний асортимент недорогих, але фірмових якісних продуктів - від пива і вина до горішків і батарейок - став хітом споживачів.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Де купити ноубук

Всім привіт! Хочу купити собі ноутбук для роботи, та не можу визначитись. Підкажіть мені, який...

1 коментар
остання 08.10.2022
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

URGENT LOAN IS AVAILABLE NOW TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $760K FROM A RELIABLE,TRUSTED AND REGISTERED PRIVATE LOAN COMPANY LAST...

2 коментар
остання 10.05.2022
первый бизнес

Шановний Сергій! Франшиза клінінгової компанії СуперКлін.Старт бізнесу всього 21...

5 коментар
остання 10.10.2020
Франчайзинг СуперКлин

Франшиза клінінгової компанії СуперКлін - це готовий бізнес за 21 день Формат Light та Формат...

1 коментар
остання 10.10.2020
What area unit the characteristics of a decent paragraph?

A paragraph may be a assortment of sentences that all relate to 1 main plan or topic. Effective paragraphs have four main characteristics: a subject sentence, unity, coherence,...

1 коментар
остання 10.01.2019
Як знайти бізнес-ідею для себе

Текст ні про що! Якби ціллю автора було не налити води (потрібної кількості символів), то було б...

1 коментар
остання 06.12.2018
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...

2 коментар
остання 02.04.2018
METRO: франчайзинг в Україні

Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro

5 коментар
остання 19.01.2017