У 2014 році мережа магазинів Ti Amo працювала в різних напрямках. По-перше, максимально стабілізувала цінову політику, незалежно від зростання валюти, і намагалася утримати продажі на попередньому рівні. По-друге, проводила ряд заходів для збільшення лояльності клієнтів. А також налагодила україно-італійське виробництво.
«Цього року, бачачи нестабільність економічної ситуації, ми активно впроваджували різноманітні акції для наших покупців. Приміром, у жовтні спільно з компанією Wine Time ми провели в наших магазинах акцію-фестиваль вина. Всіх клієнтів пригощали італійським ламбруско, проводили дегустацію інших вин і радували приємними знижками в самий розпал сезону. Одним словом, влаштували свято вина і гарного настрою для покупців, - розповідає комерційний директор компанії Sico Fusion Наталія Зайцева. - Також ми розробили україно-італійське виробництво з метою пропозиції покупцеві не менш якісного, але більш доступного за ціною взуття. За допомогою співпраці з українськими виробниками, ми можемо запропонувати бюджетні варіанти взуття, яке шиється в Україні, а комплектуючі поставляються із Італії ».
Найбільш важким для компанії у цьому році було надмірне підвищення курсу валют і падіння купівельного попиту у населення країни. «Так як платоспроможність споживачів знизилася, то нашим головним завданням у поточному році було утримати продажі на колишньому рівні. Благо, всі наші магазини працюють, як власні, так і франчайзингові, і жоден об'єкт не був закритий. Більше того, зараз ми розглядаємо відкриття нових магазинів. Інвестиції в наш франчайзинговий проект не дуже великі, але всі підприємці чекають стабілізації обстановки в країні. І ми чекаємо і віримо в краще», - каже Наталія Зайцева.
У 2015 році в планах компанії далі розвивати спільне італійсько-українське виробництво. А також, після поліпшення політичної та економічної ситуації в країні, відкривати нові магазини Ti Amo та розширювати мережу.
читати статті
Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс