Еко-Лавка - здорове харчування і бізнес

Четвер
04.12.2014
Вчора відбулося відкриття франчайзингового магазину «Еко-Лавка» в Києві
 

Партнерський магазин мережі «Еко-Лавка» відкрився 3-го грудня в Києві на проспекті Маяковського. А вслід за ним  відкриття 5-го грудня франчайзингового магазину на київській Ленінградської площі. Також нещодавно відкрились двері третьої «Еко-Лавки» в Одесі. Всього в мережі 27 партнерських магазинів! Мережа магазинів натуральних продуктів «Еко-Лавка» продовжує розвиватися, але якщо сказати про органічний ринок вціломц, то він завмер, і знаходиться в очікуванні припинення військового конфлікту в країні. «До нас надходить більше 10-ти запитів щодо франчайзингового співробітництва на тиждень. Роботи багато, але ми розуміємо, що все-таки є багато безнесменів, які не поспішають вкладати гроші в новий бізнес, а чекають поліпшення ситуації в країні», - ділиться директор з розвитку компанії "Еко-Лавка" Олександр Петренко.

Компанія зацікавлена в якості свого продукту, так як це призводить до більшої кількості клієнтів і до зростання компанії. Тому вибірково підходить до вибору постачальників. «Сьогодні складно тим виробникам, які працюють виключно із закордонним продуктом, мають у сировині імпортні інгредієнти. Так як ми максимально намагаємося працювати тільки з вітчизняними виробниками, і звичайно, у гривні, то після її знецінення особливих труднощів не відчуваємо. Та ситуація, яка склалася в країні, досить позитивно впливає на український ринок, вітчизняних виробників. Зараз уся надія тільки на них, тому що український продукт не настільки подорожчав, як імпортний, і є більш доступним. Так як постачальники підняли ціни, то і нам довелося трохи підвищити вартість продукції (приблизно на 15-20%). Більшість клієнтів поставилися до цього з розумінням. Так, покупна спроможність у людей знизилася, але, тим не менш, вони продовжують купувати потрібну їм продукцію, - продовжує Олександр Петренко. - Взимку завжди затребувана кондитерська лінія. Ми трохи обновили наш асортимент новою продукцією, але глобальних змін не відбулося. Зараз працюємо в цьому напрямку, і є плани розширити асортиментний ряд новою молочною продукцією, ковбасною і сирами. Одним словом тими продуктами, які користуються попитом».

Рік видався досить складним. Тимчасово був закритий магазин у Дніпропетровську, через близьке розташування до військових дій. Але Олександр Петренко вважає його продуктивним для компанії. «Ми працювали не на кількість, а на якість. І, можу сказати, що отримали хороші моральні та фінансові результати. Думаю, що наступний рік буде кращим. Завдання нашої компанії - працювати на зміцнення мережі і швидкості. В цьому направленні ми і йдемо. Зараз впритул займаємося регіонами. У найближчі місяці відкриється торговий об'кт у Вінниці, і йдуть переговори зі Львовом», - говорить Олександр Петренко.

При відкритті магазину «Еко-лавка» підприємцю необхідні інвестиції від 150 до 180 тис. грн, залежно від наявності приміщення, площі, обладнання; паушальний внесок 25 тис. грн. Майбутньому франчайзі потрібно повторити досвід компанії, і чим точніше він повторить, тим кращим буде результат його діяльності. Перш за все, важливо, щоб підприємець підтримував і пропагував філософію здорового способу життя. Також, умів самоорганізуватися себе, мав бажання працювати, розвиватися.