«Укрпромресурси» діляться досвідом

Вівторок
02.12.2014
Компанія запускає франчайзинговий проект Prombaza77 і відкрита співробітництву
 

Компанія «Укрпромресурси», яка заснована в 2002 році і є лідером в області створення інтернет-ресурсів, представляє франшизу «Prombaza77». Керуючись принципами бізнес етики, за роки роботи підприємство зібрало надійну професійну команду фахівців, сформувало успішні технології роботи і проявило високий рівень ділової активності. Найголовніший напрямок компанії сьогодні - це розробка, впровадження, просування та постійне вдосконалення міжнародних галузевих порталів. Це вузьконаправлені портали, що мають один профільний напрям, і створені для конкретної категорії покупців і фахівців у даній сфері.

«Успішний бізнес при мінімальних вкладеннях - це завжди цікаво для будь-якого підприємця. Оскільки на власному досвіді ми переконалися що це "працює", то було прийнято рішення про розвиток бізнесу в поточному році шляхом створення франчайзингової мережі. На мою думку, продуктивно використовувати наш або будь-який інший бізнеспродукт може лише людина, яка вклала власні кошти і безпосередньо зацікавлена в отриманні прибутку. Створення філій та інших підрозділів підприємства з найманими працівниками, на мій погляд, не настільки ефективно», - розповідає керівник франчайзингового напрямку Валерій Ларін.

Франшиза «Prombaza 77» дає можливість підприємствам-виробникам, а також фірмам, що надають усілякі послуги, значно розширити клієнтську базу, дозволяючи реалізовувати свою продукцію без посередників, або ж з їх мінімальною кількістю. «Компанія дає право на відкриття дилерського підприємства. Головним є те, що даний сегмент ринку практично не охоплений, і в Україні подібних аналогів немає. Якщо порівняти наповненість даного сегменту з європейськими країнами, то орієнтовне співвідношення у нас складе 1-2% від загальної кількості аналогічних проектів у Європі. Тому хто буде в числі перших на нашому ринку, і хто не пошкодує коштів, сил та вміння щодо досягнення поставленої мети, той виявиться лідером у даному сегменті вже найближчим часом», - коментує Валерій Ларін.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію