Travel Professional Group у рамках збільшення франчайзингової мережі дає можливість стати франчайзі компанії за одну гривню. Це значить відсутність вхідного квитка у франчайзинг, і щомісячного роялті. "Відсутність плати за франшизу пояснюється тим, що ми є туристичним оператором, і наша зацікавленість у максимальних продажах наших турів. Ми відкриті партнерам, які знатимуть наш продукт і будуть продавати його на ринку. Так як ми активно розвиваємося за франчайзинговою схемою, то в першу чергу шукаємо франчайзі в містах-мільйонниках, таких як Львів, Харків, Запоріжжя та інших, де ще немає наших представництв", - поділився Кирил Янов, керівник відділу франчайзингу Travel Professional Group.
Компанія зацікавлена в партнерах, які готові тісно співпрацювати, спільно розвиватися і інвестувати в туризм. Важливо, щоб майбутні франчайзі добре знали продукти компанії, та могли продавати їх і заповнювати блок-місця. Якщо мова йде про турагентства, які вже працюють на ринку, то основна вимога: розуміння клієнтом, що він знаходиться у Travel Professional Group. Обмежень у придбанні продуктів інших туркомпаній немає, але преорітетом, звичайно, є продукти і напрямки TPG. Відсутні щомісячні плани і звіти з продажів, але важливі віддача від виконаної роботи та обороти продажів.
"До нашого франчайзі у нас ексклюзивний підхід: ми підключаємо до нього куратора, який його веде і допомагає вирішувати складні і конфліктні ситуації, підтримує і допомагає підвищити професіоналізм команди. Також для наших майбутніх партнерів ми пропонуємо безкоштовні юридичні та бухгалтерські консультації. Якщо мова йде про київських франчайзі, то є доступ до call центру, що забезпечить до 30 дзвінків від потенційних клієнтів на місяць. Ми завжди йдемо назустріч і намагаємося створити максимально лояльні умови роботи ", - підкреслив Кирил Янов.
На даний момент у розробці Travel Professional Group знаходиться інтерактивний проект, який протягом двох місяців компанія планує запустити в роботу, щоб підвищити ефективність усієї мережі. Тепер кожен менеджер може пройти тестування на знання продуктів, напрямків компанії. Для керівника це допомога в підборі хороших фахівців. "Аналога подібного продукту в Україні ще немає. Цей проект допоможе швидко впровадити бізнес модель TPG по всій мережі. Наші партнери зможуть протестувати себе і своїх менеджерів. За допомогою сучасних інтерактивних рішень ми можемо покращити професіоналізм персоналу компанії", - сказав на завершення Кирил Янов.
читати статті

Чому CSD Health Care обрала інструмент франшизи та хто ідеальний франчайзі?
Чесна історія про франшизу G.Bar в Маймямі та нову ідею бізнесу.
Про формати франшизи та прибутки франчайзі написав MC.Today
Зараз мережа налічує 400+ представництв. Що планує компанія надалі?
Про нові напрями та вплив міжнародної ситуації на ринок туризму розповідає керівник групи розвитку франчайзингу Join UP! Костянтин Куліда.
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?